op 25-05-2022 04:44 PM
Hallo allemaal,
Weet iemand in deze groep of het mogelijk is om een losse speaker draadloos te koppelen met de Soundbar. #HW-60T#
Ik heb in mijn woonkamer prima geluid met enkel de soundbar. Maar wanneer ik in de keuken bezig ben dan hoor ik niet veel. Ik zou hiervoor graag een losse speaker willen aanschaffen die in zonder kabels synchroon kan laten werken met de soundbar zodat ik in de keuken hetzelfde hoor als op de soundbar. Andere bekende merken (Harman, Sonos) hebben deze oplossing in huis en ben benieuwd of Samsung dit ook heeft.
Ik zag wel de Samsung #SWA-8500S achterspeaker set maar dit is niet de oplossing die ik zoek want dan zit ik nog met een extern kastje en losse kabels. Ik zoek een kleine verplaatsbare speaker die ik eventueel ook nog mee naar buiten kan nemen.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Robert
Ik hoop dat iemand hier in de community een goede oplossing heeft.
Groet,
Robert
Opgelost! Ga naar oplossing.
27-05-2022 09:10 AM - bewerkt 31-05-2022 11:02 AM
Hoi @RobertK11 ,
Je hebt inderdaad gelijk. Je hebt de Receiver Module nodig om te koppelen met de soundbar.
Iets anders via bluetooth koppelen is helaas niet mogelijk.
Fijn weekend!
op 25-05-2022 05:15 PM
Goedemiddag Robert, @RobertK11 ,
Andere speakers dan de SWA8500S kun je helaas niet aan deze soundbar koppelen.
Ik begrijp dit niet: "dan zit ik nog met een extern kastje en losse kabels". Het zijn draadloze speakers:
https://www.samsung.com/nl/audio-accessories/wireless-rear-speaker-kit-swa-8500s-swa-8500s-xn/
op 27-05-2022 08:52 AM
Beste Dick,
Bedankt voor je reactie. Dat is dan jammer.
Ik heb gekeken naar de SWA8500S en voor zover ik kan zien heb je een draadloos ontvanger kastje waar je met behulp van kabels de speakers op aansluit. Dat is natuurlijk een mooie oplossing als je het als achterspeakers gaat gebruiken.
Ik wil echter een los speakertje welke ik in de keuken kan zetten maar ook mee naar buiten kan nemen in de tuin. De SWAA8500S lijkt me daar minder geschikt voor door de kabels tussen ontvanger en speakers.
27-05-2022 09:10 AM - bewerkt 31-05-2022 11:02 AM
Hoi @RobertK11 ,
Je hebt inderdaad gelijk. Je hebt de Receiver Module nodig om te koppelen met de soundbar.
Iets anders via bluetooth koppelen is helaas niet mogelijk.
Fijn weekend!