Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One Connectbox en/of Philips HUE Sync TV-app ervaringen.

(Onderwerp aangemaakt op: 4 weken geleden)
144 Weergaven
Econz
Pioneer
Opties
Op dit moment ben ik bezig met mij te oriënteren op de koop van een nieuwe Samsung OLED tv. Met de zoektocht naar de voor mij perfecte Samsung tv ben ik al een tijdje bezig.
Aangezien ik deze wil voorzien van een Philips HUE Gradient Ambilight strip, moet deze tv in ieder geval de Philips HUE Sync TV-app via Tizen aankunnen, omdat ik heel wat HUE produkten heb aangesloten op mijn nu huidige Philips Ambilight tv. En dit wil ik 100% kunnen handhaven op de nieuwe Samsung tv. Nu kost die app wel een paar centen, maar dat heb ik er graag voor over. Ik ben blij dat Samsung en Philips hier een samenwerking in hebben. Ook moet de tv juist functioneren met mijn HW-Q990F Soundbar én mijn Playstation 5. In een ander topic van mij, had ik de vraag welke tv hiervoor geschikt is ivm 120 hz e.d. Na een zoektocht ben ik er dan toch achter gekomen dat de Samsung QD OLED 4K 55S95D (2024) het beste uit de bus komt voor mij.

Nu zag ik dat dit model een aparte One Connectbox heeft, waar dus alle (hdmi, UTP, USB e.d.) kabels en zelfs de stroomvoorziening via 1 "invisible" kabel naar de tv wordt aangesloten.

Dit is dus wel erg handig, zodat je maar 1 (invisible) kabel ziet bij je tv.

Maar nu is mijn vraag wat de ervaringen zijn van de mensen hier, die ook zo'n One Connectbox hebben, op bv de S95D of C, of op een The Frame. Werkt dit goed?
Ik vraag me namelijk af, of al die connectiviteit van hdmi kabels, usb kabels én zelfs de stroom via dat "invisible" kabeltje kan lopen, zonder issues?

Ook de ervaringen van jullie met de Philips HUE Sync TV-app zijn van harte welkom!

Alvast bedankt voor jullie ervaringen.

0 Antwoorden