op 05-10-2020 01:33 PM
Kan iemand me zeggen hoe lang de stroomadapterkabel is bij (bijvoorbeeld) deze soundbars?
De soundbar komt bij een Samsung the frame (2020) 65inch. Hier zit een Oneconnect box bij die ik een paar meter verder van de tv heb staan en daar (uit het zicht) op een stopcontact zit. Als ik de handleidingen bekijk van deze soundbars, dan zit er een stroomadapter/stekker bij die je op een contactdoos insteekt en vandaar loopt een kabeltje naar de soundbar. Als die kabel vrij kort is, dan moet ik een contactdoos dichtbij de soundbar maken, die dan zichtbaar is. Ik heb dat liever niet.
Maar bv een Harman Kardon mediastream 700 heeft een standaard C7 stroomkabel die makkelijk door een langere te vervangen is. Ik vraag me af of dat ook mogelijk is bij de samsung soundbars?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-10-2020 02:12 PM
Hi @Huubm,
Welkom op de Community!
De bijgeleverde kabel is 1.5 meter, het gaat hier om een C7 snoer. Mocht je hier niet genoeg aanhebben, kun je eventueel een universele kabel gebruiken 👍
op 06-10-2020 02:12 PM
Hi @Huubm,
Welkom op de Community!
De bijgeleverde kabel is 1.5 meter, het gaat hier om een C7 snoer. Mocht je hier niet genoeg aanhebben, kun je eventueel een universele kabel gebruiken 👍