Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE49KS8000 tv echt geen subwoofer aansluiting !?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2017 09:08 PM)
2406 Weergaven
Jacob7
Apprentice
Opties

Vorige week een Samsung UE49KS8000 tv gekocht, en wilde m'n activieve subwoofer aansluiten. Maar wat schets mijn verbazing geen aansluiting, hiervoor had ik een 9 jaar oude Toshiba tv die had hiervoor een speciale aansluiting.

Hier mss iemand een idee, hoe het evt. te doen is samen met de tv speakers werkend.

Bvd Jaap

0 Likes
8 Antwoorden
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Jaap, heb je alleen een subwoofer of ook een soundbar? Zo ja, wat is de modelcode? 

0 Likes
Jacob7
Apprentice
Opties

Het is een actieve subwoofer met een speciale tv aansluiting, dmv een tulpstekker.

Op mijn vorige tv kon ik dan gewoon de tv speakers horen, en het basgeluid via de woofer.

Dit was een perfecte combi, want de bas kan ik gewoon regelen op de woofer.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Sorry Jacob, analoge aansluitingen worden steeds zeldzamer, zo ook op dit model. Als je het zelf nog na wilt kijken hebben we alle specificaties op de productpagina staan: http://bit.ly/2hyg6ja

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Jacob7
Apprentice
Opties

Bedankt voor de reaktie, dat geloof ik ook wel maar al was het niet analog dan kon het nog niet.

Ik kan hem wel aansluiten op de Digitale Audio Out (Optical) , maar dan werken de tv speakers niet meer.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ooh, optisch kan wel?! Tsja, dan zou je eventueel, mocht je daarin willen investeren, nog een receiver met extra boxen kunnen aanschaffen om daar dan de Subwoofer op aan te sluiten. Mits die ook over een optische output beschikt uiteraard. Dan heb je de TV speakers ook niet meer nodig.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Kon je nog wat met m'n advies Jacob? Ik zou het oprecht zonde vinden als je je subwoofer niet meer kan gebruiken.

0 Likes
Jacob7
Apprentice
Opties

Nee om nu een versterker en boxen te gaan installeren voor een tv :manfrustrated: ik was blij bij mn vorige tv dat die weg waren. Kan ik geen aftakking maken van de tv speakers, bv de L speaker de min en de R speaker de plus pool.

De woofer heeft alleen een mono signaal nodig, en heeft zelf een volume knop.

woofer.jpg

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Sowieso heeft de TV geen mogelijkheid om puur het Subwoofer signaal naar 1 bron te sturen en de rest van het geluid via de TV speakers te laten lopen. Om alsnog gebruik te maken van je Subwoofer zou je er dan toch een tweetal speakers aan moeten verbinden om volledig geluid te hebben.

0 Likes