Heb een UE55JU7500L TV, nu ruim 2 jaar uit.
Bijna 6 dagen geen beeld, wel geluid.
TV geeft iedere keer aan dat hij geen contact maakt... Bekijk bericht
Beste Forum leden,
hoe kun je via de AB de fm radiozenders kiezen van de HT-J 4530?
Via de handleiding kom ik er niet uit.
Je hebt 15... Bekijk bericht
Ik heb onlangs een UE49MU6650SXXN TV gekocht. Daarnaast heb ik 2 Wireless 360° Speaker R1 gekocht. Volgens de documentatie ondetsteund de TV... Bekijk bericht
Hoe kan ik het geluid van mijn tv doorverbinden met de boxen van mijn versterker? Ik heb goede boxen en wil deze graag gebruiken as ik een film... Bekijk bericht
Het lukt mij niet om de SONOS PLAYBAR werkend te krijgen met de remote van de SAMSUNG QLED QE55Q7F. Daarnaast heb ik het gevoel dat het surround... Bekijk bericht
Mijn HT-J7500W home cinema set heeft een krakende rechter front speaker. Ook bij geen geluid van tv/film. Ik heb de speaker met links gewisseld... Bekijk bericht
Vorige week een Samsung UE49KS8000 tv gekocht, en wilde m'n activieve subwoofer aansluiten. Maar wat schets mijn verbazing geen aansluiting,... Bekijk bericht
Hallo,
Ik zou een muziek cd willen afspelen via blueray, op m'n soundbar, maar zonder dat de tv moet aan blijven.
de tv springt telkens mee... Bekijk bericht
Ziggo Horizon Media XL boxPhilips TV 47 PFL 8404H-12Samsung HW - K550 Soundbar met draadloze subwoofer
De TV is met een HDMI kabel verbonden met... Bekijk bericht
Ik ben sinds deze week trotse bezitter van de HWK-950. Over het geluid geen klagen, alleen ben ik op zoek naar standaarden van de speakers. Deze is... Bekijk bericht
net gekocht met samsung soundbar 9150
de installatie verloopt slecht. krijd het geluid van de soundbar niet goed en het geluid tv naar de... Bekijk bericht
Wanneer ik de samsung ht-txq120 aan doe en ik heb 1 beeldscherm aangesloten doet die het prima. Maar zodra ik mijn 2e beeldscherm aansluit, kan hij... Bekijk bericht
Mijn YouTube-app op de televisie UE49KS7000S blijft hangen op eerder geziene filmpjes, die niet meer weggaan. Zelfs bij de instellingen van YouTube... Bekijk bericht
Wij hebben een nieuwe Samsung tv, model UE40MU6470.
Als wij onze oude soundbar, Samsung type HW-D450, aansluiten ( via een optic cable), dan... Bekijk bericht
Heb vorige week 2 wam1500 R1 speakers gekocht om samen met de soundbar HW K651 van stereo te kunnen genieten maar het werkt niet. In groep werkt... Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb sinds een aantal weken het probleem dat ik mijn soundbar HW-K850 op volume 65 moet zetten om wat te kunnen horen. Deze is via... Bekijk bericht
Ik heb via Ziggo mn SMT-C7140 PVR gekregen maar ben daar geen klant meer. Nu wou ik zien of ik firmware kon updaten aangezien het zo lang duurt met... Bekijk bericht