Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung soundbar hw q70t doet niks meer

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2024 09:37 PM)
247 Weergaven
Ricardosmits1990
First Poster
Opties

Goedenavond,

ik heb dus sinds een paar jaartjes al een samsung soundbar hw- q70t en die heeft het altijd naar behoren gedaan. Nu ineens merkte ik op dat als ik de volume harder deed op mijn televisie, dat er "tv luidspreker" stond en niet "Soundbar+tv" zoals gewoonlijk . Dus ik dacht ik kijk er even naar en wat blijkt dat mijn soundbar nergens anders meer op reageert dan aan en uit en meer niet. Niet op de touchscreen knopjes aan de bovenkant van de soundbar en ook niet op de afstandsbediening. 
ik heb alle stekkers eruit gehaald en gewacht met aanzetten en de hdmi kabel vervangen voor een ander, dat wertke beide niet. Hij blijft simpelwe alleen maar op "tvarc" branden als ik hem aanzet en kan ook verder niet het menu in of iets dergelijks. Ook restten lukt niet want de +en- knoppen doen het niet want hij reageert alleen op aan en uit en verder niets. 
weet iemand wat ik nog meer kan proberen? Zelfs 24 uur de stekkers eruit en weer opnieuw erin geeft hetzelfde resultaat, alleen aan en uit doet het verder niets zowel  op apparaat als op afstandsbediening..

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @Ricardosmits1990 ,

Je hebt al het nodige gedaan om het probleem op te lossen.
Ik kan er niks meer aan toevoegen. Het enige wat overblijft, is een serviceverzoek.
Je kunt de soundbar hier aanmelden: https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @Ricardosmits1990 ,

Je hebt al het nodige gedaan om het probleem op te lossen.
Ik kan er niks meer aan toevoegen. Het enige wat overblijft, is een serviceverzoek.
Je kunt de soundbar hier aanmelden: https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick