Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung soundbar check subwoofer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2018 11:51 AM)
4246 Weergaven
rico5
First Poster
Opties

Beste mensen 

Ik heb een vraagje over mijn soundbar hw-h750 ik krijg de laatste tijd de melding check subwoofer in display te zien wat kan ik daar aan doen ik zit er heel hard aan te denken om over te stappen naar sonos aangezien ik laatste tijd veel problemen heb met deze soundbar ik heb alles al gedaan gereset en sub opnieuw geconnect maar melding blijft regelmatig komen weet iemand een oplossing? En subwoofer staat dichtbij de soundbar 

0 Likes
25 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @rico5, is de Soundbar nog te updaten? Dit kan helpen in het verbonden blijven met de subwoofer. Ook vroeg ik me af of je je router in de buurt van de soundbar/subwoofer staat, zo ja kan het helpen om die verder weg te zetten. Wifi gaat namelijk over (bijna) dezelfde frequentie als Bluetooth (waarmee de subwoofer verbindt) waardoor dit soms voor signaalstoring kan zorgen. Ik hoor graag of hier iets nuttigs tussen stond.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
rico5
First Poster
Opties

Hoi Joeris 

Dankjewel voor je reactie ik heb idd software update gedaan is up-to-date heb subwoofer al verplaatst en router kan ik helaas niet verplaatsen eventueel verder weet ik ook niet waarom hij dat regelmatig blijft doen daarom zit ik hard er over na te denken om eventueel over te stappen naar sonos deze soundbar is zelf al keer terug naar fabriek geweest om moederbord kapot was ( gelukkig toen nog in garantie) heb je verder nog eventuele tips stekker van subwoofer ook al keer er uit gehaald en opnieuw verbonden met soundbar dit bleek helaas ook geen resultaat alvast bedankt voor je reactie 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat zou inderdaad mijn laatste tip zijn, zowel de soundbar als de subwoofer een halfuur van het stroom laten om te zien of ze daarna weer goed verbinden. Als ook dit niet helpt ben ik toch bang dat de ontvanger niet goed meer werkt. 

0 Likes
rico5
First Poster
Opties

Toch bedankt voor je advies en tips Joeris vreemd dat de ontvanger dan niet goed meer werkt ik heb er toch niks bijzonders mee gedaan hoe zou die kapot kunnen gaan dan  

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Poeeh, goeie vraag. Dat kan vanalles zijn, een stroompiek op je netwerk, of dat ergens stof tussen is gekomen, ik ben niet technisch onderlegd genoeg om dat goed in te kunnen schatten. Vandaar dat we onze reparatiediensten hebben :winking-face:

0 Likes
rico5
First Poster
Opties

Nogmaals bedankt voor je advies maar ik ga hem niet meer laten na kijken of repareren aangezien ik toch over ga stappen naar sonos dan is het een beetje zonde toch? 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Als dat stiekem al het plan was, dan zal je daar niet veel mee opschieten nee.. Het was ook niet echt een hint om hem te laten repareren, meer dat de kennis voor dit soort dingen bij onze monteurs zit ipv in mijn hoofd :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: 

0 Likes
rico5
First Poster
Opties

Dat begrijp ik Joeris aan gezien soundbar toch uit gerantie is heeft het ook geen nut meer 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het is zeker jammer, maar dan wens ik je alvast heel veel plezier met je Sonos! 

0 Likes