Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung HW-Q700B Soundbar of Harman Kardon Multibeam 700

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2023 12:40 PM)
696 Weergaven
isonah
Journeyman
Opties

1FBDE7D5-651E-4C08-85A5-9043AF8707A9.jpeg

Dag,

Ik weet niet of het hier mag. Maar door zoeken op internet kwam ik hier uit. 

Wij hebben sinds kort de volgende televisie: Samsung Neo QLED 65QN90B. Er is door ons zelf een cinewall gemaakt(zoals ze dat noemen). Onder de tv hebben wij een ruimte gemaakt voor een soundbar. Nu twijfelen wij over bovenstaande soundsbars(in onderwerp). Zie foto.

De Samsung HW-Q700B Soundbar heeft aan de bovenzijde 2 boxen zitten. Ik ben bang dat dit geluid wordt geblokkeerd, omdat de soundbar in de inham komt te staan. Klopt dit of zal het misschien meevallen? De Samsung synchroniseert namelijk mooi door de Q technologie.

De Harman heeft enkel boxen aan de voorkant en zijkant die naar voren gaan. 

Heeft iemand hier het juiste advies wat te doen of ervaring mee?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit zal helaas niet gaan werken met een soundbar van een ander merk, ondanks dat dit merk ook van ons is. De optie voor Q-Symphony is enkel beschikbaar in combinatie met een Samsung soundbar en deze dient dit ook te ondersteunen. 

Wel kan je natuurlijk kijken naar systemen welke Dolby Atmos ondersteunen, dit geeft ook een erg mooie geluidsweergave 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @isonah, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Met de Samsung HW-Q700 heb je een zeer mooie en gave uitbreiding/aanvulling voor jouw TV 💙 Wel begrijp ik je zorgen aangaande de nis waar je deze in wilt plaatsen. Om optimaal van het geluid te kunnen genieten zal een een vrije verspreiding van het geluid een betere weergave geven, in de nis is de kans erg groot dat het geluid niet optimaal is omdat deze wordt geblokkeerd.

Hopelijk kan je hiermee een goede keuze maken voor een nieuwe soundbar 😇

Groeten,

Martijn

isonah
Journeyman
Opties

Goedemorgen @MartijnK 

Hartelijk dank voor jouw reactie. Nog 1 vraag om de juiste keuze te maken. Mijn samsung tv heeft natuurlijk de Q-Symphony. Dus dat werk super met de samsung soundbar.

Weet u of het ook mogelijk is met een Harman Kardon om gebruik te maken van die techniek? Harman is natuurlijk van Samsung zelf. Of kan het geluid dan enkel afgespeeld worden door de soundbar en niet beide zoals bij de samsung soundbar(tv+Soundbar)?

Groet Hans

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit zal helaas niet gaan werken met een soundbar van een ander merk, ondanks dat dit merk ook van ons is. De optie voor Q-Symphony is enkel beschikbaar in combinatie met een Samsung soundbar en deze dient dit ook te ondersteunen. 

Wel kan je natuurlijk kijken naar systemen welke Dolby Atmos ondersteunen, dit geeft ook een erg mooie geluidsweergave 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes