Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Buds Pro gaan snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2022 04:08 PM)
935 Weergaven
Rasim2
Journeyman
Opties

Ik heb de Samsung buds pro. Dingen zijn heel slecht gaan na 2.5 uur leeg terwijl Samsung zegt dat ze 8 uur mee moeten gaan. Heb ze terug gestuurt ze zeiden aan de telefoon dat ik splinter nieuwe zou krijgen. Kreeg gewoon 1 in me ouwe doos terug die herstelt waren. En die heb ik gister getest gaan maar 3.5 uur mee. Ik wil hier een oplossing voor hebben.

0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je ook het reparatienummer kunnen posten? Dan kan een moderator met je case meekijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rasim2
Journeyman
Opties

Ja is allemaal vreemd gegaan ik heb toen ik ze opstuurde erbij gezet dat me batterij niet goed was en dat ze na 2.5 uur leeg gingen kreeg ik een pakbon met erop buds doet het niet goed, en dat ze probleem niet konden vinden. 
Reparatienummer: iRMADRSA17655994

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Er zijn een paar Instellingen die de batterij kunnen verlengen:

Galaxy Wearable >
Ruisonderdrukking: Uit

Stem detecteren: Uit

Instellingen voor oortjes > Omgevingsgeluid in oproepen : Uit

Labs> Gamestand: Uit

En als laatste, check voor updates.
Hoop dat dit helpt.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Rasim2, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat je Buds zijn omgeruild, je Buds hebben dan ook een ander serienummer 😇 Wel krijg je de oude rubbertjes en andere accessoires terug. De batterijduur is natuurlijk wel afhankelijk van het volume en de andere opties die je hebt ingesteld, de aangegeven batterijduur is onder ideale omstandigheden gemeten. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rasim2
Journeyman
Opties

Jaa heb dat al gedaan helpt niet gaan alsnog na 3 uur leeg me Sony headset van 50 euro gaan zelfs langer mee snap het niet. 

-Krys-
Pathfinder
Opties
Tja, dan weet ik het ook niet.
Rasim2
Journeyman
Opties

Bedankt voor u reactie. De volume staat altijd op de helft bij mij nooit op ze hardst. En dan is ie nog na 3 uurtje leeg. Ik gebruik ze zelf niet meer omdat ik vind dat ze te snel leeg gaan. Ik heb aantal jaren terug Sony headset gekocht voor 50 euro die gaat altijd aantal dagen mee ook volume op hardere stand. Ik denk dat dit niet klopt. 

0 Likes
Rasim2
Journeyman
Opties

Toch bedankt voor u reactie. 

Vind ze gwn waardeloos eigelijk eerlijk gezegt 😊 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je het idee hebt dat ze niet goed zijn kan je ook altijd langsgaan bij één van onze Service Punten, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je meekijken 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes