07-10-2023 12:49 PM - bewerkt 07-10-2023 07:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Soundbar: Samsung HW-Q990c (2023)
TV: LG OLED65C25LB (2022), simplink & eARC zijn aan
ik heb sinds kort nieuwe soundbar Samsung #HW-Q990c en deze is via eARC aangesloten op mijn LG-tv
bij streaming via diverse apps op de tv is er niets aan de hand en loopt alles synchroon , maar bij externe kastjes (ziggo-next en nvdiashield pro) die op de tv zijn aangesloten loopt het geluid niet synchroon en bij ziggokastje kraakt deze ook af en toe en het lijkt of dit ook de synchronisatie beïnvloed. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 17-10-2023 04:47 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
De HDMI/eArc en simplink staan aan. Ik heb nu de bypass voor externe apparaten aangezet, dat zorgt ervoor dat het geluid van externe apparaat direct wordt doorgezet, nu even zien en horen of dit soelaas biedt.
op 16-10-2023 12:30 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Willem vdb, goedemorgen.
Heb je de instellingen van je TV al nagelopen? Omdat je deze als verzamelpunt gebruikt kan je hier voor het beste even contact opnemen met LG 😉
Groeten,
Martijn
op 16-10-2023 06:45 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
alle instellingen zijn al nagekeken en staan goed, daarom heb ik met de apps op tv geen problemen. Ik neem aan dat iedereen externe kastjes op tv aansluit en niet op de soundbar omdat deze geen 4K passthrough heeft.. dus nogmaals de vraag of iemand een oplossing heeft voor dit probleem, voordat ik de Samsung soundbar aansloot had ik deze problemen niet!
op 17-10-2023 07:54 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Heb je al contact gehad met de fabrikant voor je TV? JE zal in de instelling van je TV ook het één en ander kunnen wijzigen om bepaalde geluiden weg te sturen en beeldsignalen te kunnen weergeven 😉 Wellicht moet je de instellingen op je TV zelf wijzigen voor een passthrough.
op 17-10-2023 04:47 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
De HDMI/eArc en simplink staan aan. Ik heb nu de bypass voor externe apparaten aangezet, dat zorgt ervoor dat het geluid van externe apparaat direct wordt doorgezet, nu even zien en horen of dit soelaas biedt.