Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

RTL XL werkt niet na reclameblokken

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2018 04:32 PM)
10612 Weergaven
Luke26
First Poster
Opties

Goedenmiddag,

Mijn Rtl XL app loopt constant vast bij het kijken van programma's! Telkens loopt hij na de reclames vast. Dan moet je eruit, opnieuw starten en doorspoelen om verder te kunnen kijken.

Tv en Smart Hub al eens gereset. Ook op afstand geholpen waarbij ze apps van een ander land hebben ingeladen en vervolgens weer alles op NLse apps gezet hebben. Hij deed het toen even, 3 dagen, maar nu is het probleem weer terug.

Wie heeft een structurele oplossing en kan mij helpen?

0 Likes
9 Antwoorden
JohnAng
Voyager
Opties

Hi Luke 26, is het een oudere tv die je hebt ? Zo ja, dan is de app misschien niet meer geschikt voor je tv (zie mijn post over apps en chromecast). Zo nee, dan zou (weer) een smart-hub reset of een firmware-update een mogelijke aanpak kunnen zijn. Succes !

0 Likes
Luke26
First Poster
Opties

Goedenavond,

Mijn tv komt uit 2015. Via Samsung begrepen dat de meest actuele versie van de software op mijn tv staat. Samsung heeft me ook al eens op afstand geholpen; apps eruit gehaald; ander land ingeladen en toen weer alles naar Nederland terug gezet. 

Smart hub reset ook al meermaals geprobeerd. 

RTL is niet echt hulpvaardig. Zijn er nog andere mogelijkheden die dit oplossen?

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Luke, ervaar je alleen problemen met de RTLXL app of ook met andere apps in de SmartHub? 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Luke26
First Poster
Opties

Dank voor je reactie.

Ik ervaar idd alleen problemen met de RTL XL app. 

Mvg,

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hmm, dan zal het toch aan de app zelf liggen denk ik. Wat is de modelcode van jouw tv en welke softwareversie staat er nu op?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Luke26
First Poster
Opties

received_1584595118288665.jpeg

Hier de software versie. 

Modelnummer is: UE48J5500

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Dankjewel, je hebt de meest recente firmware. Dan denk ik toch dat het afwachten is op een update van de RTLXL app...

---------
Signature-Note10
0 Likes
Luke26
First Poster
Opties

Horen jullie dit probleem vaker? Enig idee wanneer zo' n update komt?

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hey Luke,

Dit is inderdaad een vaker voorkomend probleem bij de RTL XL-app. Ik heb het zelf ook ondervonden, maar heb de app al een poosje niet gebruikt, omdat ik de meeste content via Videoland kijk. Helaas is het RTL die de app moet updaten en hebben wij dus geen idee wanneer er een update komt.

Begrijp ik goed dat na een Smart Hub reset de app het enige tijd zonder problemen heeft gedaan? Dan zou je kunnen overwegen om de Smart Hub nogmaals te resetten en vervolgens onder Apps >> RTL XL automatisch updaten uit te zetten. In dat geval kan het een probleem zijn in de laatste versie van de app en is het juist een update die het probleem veroorzaakt.

kevin-sig
0 Likes