Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Q70 soundbar heeft piep in geluid bij ARC

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2023 09:34 AM)
514 Weergaven
M Kuijpers
First Poster
Opties

Soundbar Q70 is verbonden met Ziggo GO via HDMI en optische kabel, ook HDMI naar Samsung Q70 TV. Muziek via optische kabel is perfect, alsook Tv kijken via Ziggo. Alleen wanneer we streamen vanaf TV richting soundbar (ARC) zit er een irritante piep in het geluid.

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @M Kuijpers ,

Ik begrijp niet veel van deze constructie. Waarom via HDMI én optisch aansluiten? Voor als de tv uitstaat?
Waarom niet de Ziggo direct op de tv aansluiten? Hoe 'stream' je van een tv naar een soundbar? 🤷‍♂️

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
M Kuijpers
First Poster
Opties

Als we radio luisteren werkt de Ziggo via optisch op de soundbar. Via de apps op de Tv kijken we Netflix en het geluid gaat via HDMI (ARC) naar de soundbar.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @M Kuijpers ,

Thanks! Zou je dan de Ziggo rechtstreeks op de tv willen aansluiten?
Dat is ook de meest gebruikelijke manier.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @M Kuijpers ,

Heeft het rechtstreeks aansluiten van de Ziggo nog geholpen?

signatureee
Groet, Dick

M Kuijpers
First Poster
Opties

Hoi Dick, het heeft niet geholpen. Had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, want de constructie heeft 3 jaar naar tevredenheid gewerkt, en werd destijds aanbevolen door een collega van je. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @M Kuijpers ,

Ik weet niet welke collega je bedoelt. Ben niet in dienst bij Samsung 😉.
In ieder geval iets uitgesloten. Zou je met een andere HDMI kabel willen testen?
Eventueel de soundbar en de tv resetten.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @M Kuijpers, goedemorgen.

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Maakt dit geen verschil dan kan je via onze website ook een serviceverzoek aanvragen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200