Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verschillende radiozenders niet afspreelbaar via Multiroom app mbv TuneIn

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2022 10:31 AM)
2322 Weergaven
_Peter
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds vorige week werken ineens een aantal radiozenders niet meer via TuneIn in de Multiroom app.

Q-music en Sky radio (en al hun subvarianten) werken niet. Krijg dan de melding "Can't start playback".

Andere zenders doen het wel zoals bijvoorbeeld Groot Nieuws Radio.

Ik gebruik versie 4143 van de MR app.

Wie heeft een goede oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_P113fCe, goedemorgen.

Dat zou wel erg zonde zijn, je kan de luidsprekers nog steeds gebruiken in combinatie met de MultiRoom-app, hier zullen verder geen updates meer voor worden uitgerold. Daarnaast zullen ook bepaalde koppelingen met andere partijen ten einde zijn. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @_Peter ,

Op welk device staat de app? iPhone/iPad of Android tel./tablet?
Waar stuur je muziek naartoe? Soundbar?

signatureee
Groet, Dick

MTB_active
First Poster
Opties

Hoi Dick,

Dit is een heel slecht antwoord!! Zeg gewoon eerlijk dat SamSung Multiroom de speakers niet meer ondersteunt zoals dat wel zou moeten! Zie ook het onderwerp 

Radiozenders TuneIN niet beschikbaar via MultiRoom-app.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@MTB_active ,

Ik ben niet in dienst bij Samsung. Lees het antwoord van de Community Manage:
https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/radiozenders-tunein-niet-beschikbaar-via-multiroom-a...

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mtb-active, 

Helaas zal er vanuit ons geen oplossing geboden kunnen worden. De Multiroom app is al enige tijd end of life en komen daarom geen updates meer voor uit. Wat dit in praktijk betekent is dat koppeling met andere applicaties kunnen komen te vervallen en/of niet meer goed samen zullen werken in de loop van de tijd. De Multiroom app is nog steeds geschikt voor onze draadloze boxen, dat is niet veranderd. Het gaat hier enkel over de comptabiliteit met derde partij apps, zoals in dit geval de TuneIN applicatie.

Groeten,

Martijn

Members_P113fCe
First Poster
Opties

wat is dit, end of life?? en mijn 5 samsung speakers dan, kan ik die bij het grof vuil zetten. dit slaat helemaal nergens op. 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_P113fCe, goedemorgen.

Dat zou wel erg zonde zijn, je kan de luidsprekers nog steeds gebruiken in combinatie met de MultiRoom-app, hier zullen verder geen updates meer voor worden uitgerold. Daarnaast zullen ook bepaalde koppelingen met andere partijen ten einde zijn. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jordannn
First Poster
Opties

Zo… Ik ben behoorlijk klaar met de multiroom App en Samsung speakers.. Wat een slechte ondersteuning zeg.!

Ik heb de speakers (4 stuks/ M en R serie) aangeschaft om vooral radio te kunnen luisteren.. maar veel stations zijn niet meer te beluisteren.!

Als Samsung een beetje respect heeft voor zijn klanten, lossen ze dit op en wijzen ze niet naar een 3e partij.

Ik heb de speakers tenslotte ook niet bij die 3e partij aangeschaft.

Het vreemde is wel dat ik via de App wel op mn soundbar kan luisteren maar niet op de speakers.

Alles al geprobeerd, maar krijg bepaalde radiozenders niet meer over de speakers .

Het enige wat ik volgens mij nu nog kan doen is iedereen te behoeden van een Samsung aankoop.. 

Dit is echt teleurstellend en een dikke middelvinger naar iedereen die een Samsung product koopt…

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @jordann, goedemiddag.

Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en hebben ook ervaren dat bepaalde radiozenders vanuit Tune-in niet meer kunnen worden weergegeven. Ook een andere muziekdienst wordt niet meer goed weergegeven. Dit hebben wij ook geëscaleerd naar het hoofdkantoor om te kijken of dit vanuit ons kan worden verholpen en zodra wij hier meer over weten zal ik hierover ook een bericht delen op de Community. 

Wat je wel nog kan proberen is om de MultiRoom-app te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten, app opnieuw downloaden en de koppelingen opnieuw instellen.

Groeten,

Martijn

leas67
First Poster
Opties
Of via de Aux een tunnel koppelen dan werkt het ook goed
0 Likes