Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Q-symphonie werkt niet in combinatie met extern HDMI apparaat aangesloten op soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 27-10-2023 11:18 AM)
408 Weergaven
Gmontel
Student
Opties

Hello Samsung

Ik heb recentelijk een S95C 77 inch in combinatie met de S990C soundbar aangeschaft, alles werkt prima echter loop ik tegen een specifiek issue aan met Q-symphony. De S95C is via de e-ARC poort(HDMI 3) verbonden met de e-ARC poort van de soundbar. En ik heb op de soundbar aan HDMI poort 1 een extern Google TV kastje aangesloten. 
Zodra ik media bekijk en luister via het Google TV kastje, verdwijnt de optie: TV + Soundbar (HDMI-e-ARC) in de geluid instellingen, ik krijg enkel de optie om het geluid via de soundbar af te spelen. 
Als ik bijvoorbeeld netflix of youtube bekijk via het Samsung besturingsysteem Tizen staat de Q-symphony optie er wel. 

Wat ik al heb geprobeerd:

- Zowel TV als soundbar naar factory default waardes gereset.
- HDMI kabels omgewisseld. 

Mijn vraag is of dit op te lossen is, of loop ik hier tegen een beperking aan van Q-symphony in combinatie met een extern aangesloten apparaat op de HDMI poort van de soundbar? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gmontel, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Zijn zowel je TV als soundbar verder up-2-date? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gmontel, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Zijn zowel je TV als soundbar verder up-2-date? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Gmontel
Student
Opties

Hi Martijn,

Ja zowel de soundbar als tv zijn voorzien van de laatste software versies. Ik zal contact opnemen met de hulp of afstand.