Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pocket Imager beamer aansluiten op laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2021 12:01 PM)
796 Weergaven
Herman Rollfs
Journeyman
Opties

Ik ben op zoek naar een kabel om mijn Samsung Pocket Imager led beamer (modelcode SPP300MEMX/EDC) aan te sluiten op een USB of HDMI poort van mijn laptop. De originele kabel heb ik niet meer. Dat was een kabel van composiet naar VGA. Bijgaand foto's van deze kabel, de composiet aansluiting op de beamer en van de productcode van de beamer. Samsung onderdelen kan mij niet meer aan een oplossing helpen om dat deze beamer niet meer leverbaar is. Ik hoop dat iemand voor mij een oplossing weet. Vast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groeten Herman

41NTSB8CE8L._AC_.jpgBeamer uitgang.jpegSamsung beamer.jpeg

14 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Herman Rollfs,
Ik weet in Amsterdam 2 adressen waar ze altijd veel kabeltjes etc verkochten.
1- Radio Rotor, kinkerstraat 020 6125759
2- Hecke elektronica ceintuurbaan 020 6792459
Misschien kan men jou daar helpen aan een kabel.
0 Likes
Herman Rollfs
Journeyman
Opties

Bedankt voor deze snelle reactie. Ik ga daar een poging wagen.
Duimen! Hgr. Herman

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Herman Rollfs , Herman,

Aan het antwoord van @SnArF2576 zal je niet veel hebben. Net met Google Lens gekeken.
https://www.amazon.de/Samsung-Pocket-Imager-DLP-Projektor-Kontrast-1000/dp/B000EUMMHA?hcb=1
Deze kabel heeft speciale stekker die in de beamer moet. Die zit alleen op de bijbehorende kabel.
Van VGA naar HDMI of van VGA naar USB zul je moeten verlopen. Je blijft alleen zitten met de stekker die in de beamer moet.

https://www.bol.com/nl/p/hdmi-naar-vga-adapter-kabel-converter-1080p-hd-kwaliteit-zwart/930000000510...
https://www.bol.com/nl/p/usb-3-0-naar-vga-multi-display-video-converter-externe-kabel-met-adapter-bl...

signatureee
Groet, Dick

BruceH
Community Manager
Opties

Goedemiddag @Herman Rollfs,

Laat je weten hoe het is afgelopen? 👍

rsz-846676
Herman Rollfs
Journeyman
Opties

Ik ben nog op zoek naar een oplossing. De originele kabel is niet meer te bestellen. Ben bij twee zaken (Hecke en Klubbe) geweest die allebei niet konden helpen. Radio Rotor heeft nog niet gereageerd op mijn mail. Ik zag op internet een Kabel voor scart naar een RGB aansluiting van een Samsung Led tv. Die RGB aansluiting zit ook op mijn Samsung TV en lijkt hetzelfde te zijn als de aansluiting op de beamer. De vraag is of deze kabel in combinatie met een scart / HDMI convertor een oplossing biedt. Ik ben nu op zoek naar een winkel waar een dergelijke kabel voor de Samsung Led tv te koop is. Dan kan ik in de winkel proberen of deze op de beamer past. Mocht iemand nog ander tips hebben dan houd ik mij aanbevolen. Zodra ik meer weet zal ik dit melden. Vgr. Herman

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Herman Rollfs , Herman,

Onduidelijk over welke LED tv het gaat. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Graag incl. de letters XXN
Heb je een link naar de kabel die je gezien hebt? Kun je een foto posten van de RGB aansluiting op de tv?
Ik begrijp dit niet helemaal. Je wilt een kabel van scart naar RGB en vervolgens van scart naar HDMI.
Iets  meer duidelijkheid zou welkom zijn welkom..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Herman Rollfs 

Deze beamer komt uit 2006, wat je nu allemaal wilt gaat gewoon niet lukken.

Beste advies : Beamer mag de kliko in. 

Als je perse een beamer wilt dan zou ik kijken voor een recenter model.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Herman Rollfs
Journeyman
Opties

Bedankt voor dit opbeurende antwoord. De beamer werkt echter nog prima en ik ben tegen een wegwerp maatschappij. Vandaar mijn ultime poging dit werkend te krijgen.

0 Likes
Herman Rollfs
Journeyman
Opties

Dick, Ik ben misschien wat onduidelijk geweest.
De bedoeling is de beamer met de specifieke Samsung connector aansluiten op een laptop met USB /  HDMI connector.
De originele kabel die bij de beamer zat ging naar een VGA aansluiting.
Ik heb op mijn Samsung tv modelcode E40ES7000SXXN versie 04 een soortgelijke aansluiting, EXT (RGB), zitten als op de beamer (denk ik).
Hierop kan apparaat met scart aansluiting gekoppeld worden. Die kabels zijn op internet nog wel te bestellen. Mijn idee was om deze kabel met behulp van een scart /hmdi convertor aan te sluiten op mijn laptop.
Wel wat omslachtig, maar als dat zou kunnen werken ben ik geholpen. Link naar de gevonden kabel: https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiRtI7tr_zwAhWJ6VEKHTZuDk0YABATGgJ3cw&sig=AOD64_2cTOkLPaTN... Afbeelding van de aansluiting op de tv en die op de beamer: 

Ik hoop dat ik nu duidelijk ben geweest 😉

vrg. Herman

0 Likes