Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Multiroom speaker WAM550 / M5 reset bij hoog volume

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2018 12:42 PM)
678 Weergaven
marho
First Poster
Opties

Goedemiddag,

We zijn erg tevreden met onze WAM550 multiroom speaker, zowel qua geluid als design. We hebben hem zonder hub aangesloten via Wifi en gebruiken hem in combinatie met Spotify. Het vervelende is alleen dat bij een wat hoger volume de speaker plotseling spontaan gaat resetten. We hebben 'm al op verschillende wifi netwerken getest en ook de firmware is up to date. Is dit een  herkenbaar probleem en hoe kan het worden opgelost? Alvast bedankt voor de reacties.

Vriendelijke groet, Martijn

0 Likes
7 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Martijn, wat tof om te horen dat je zo blij bent met je WAM550 :smiling-face: nu nog zorgen dat hij de hogere volumes ook blijft afspelen. Want vanaf hoe hard ongeveer merk je dat hij begint te resetten? En is dit dezelfde soort reset wat zou gebeuren als je zelf de knoppen "Voorkeuzezender internetradio" en "Mute" 5 seconden ingedrukt houdt?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
marho
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie Jouri. Het probleem doet zich voor bij een volume vanaf zo’n 60 %. Het lijkt inderdaad op zo’n reset, na de reset hoor ik de melding ‘The connection is complete’ waarna ik de speaker weer kan selecteren op m’n telefoon. Bedankt voor je hulp alvast.

Groeten, Martijn

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Bedankt voor de toelichting, er schieten me een paar dingen te binnen die ik je zou willen laten testen.

Als eerste, maakt het verschil als je in plaats van via de Multiroom app je telefoon met de speaker verbindt via Bluetooth? Daarnaast vroeg ik me nog af of het uitmaakt of je het volume opschroeft op je telefoon of dat je dit op de speaker zelf doet, voordat hij zichzelf opnieuw verbindt/reset. Ik hoor het graag.

0 Likes
marho
First Poster
Opties

Met Bluetooth doet het probleem zich niet voor maar we hebben speaker juist bewust aangeschaft om via Wifi te kunnen gebruiken. Ook als we het volume hoger zetten via de speaker doet het probleem zich voor.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Het was ook niet bedoeld om je van de Wifi verbinding af te praten :winking-face: ik was alleen benieuwd of het verschil maakte. Het lijkt 'm dan toch in de Wifi verbinding te zitten en niet dat hij het volume niet aankan. Weet je toevallig of je Wifi op 2,4 of 5,0 Ghz staat ingesteld? 

0 Likes
marho
First Poster
Opties

Zo had ik het ook niet opgevat hoor, fijn dat je alle opties bekijkt 👍.

Geen idee, kan ik dat ergens nakijken?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Dat kan je vinden door in te loggen op je router, maar je provider zou dit ook voor je kunnen checken. We raden voor onze speakers in ieder geval een netwerk op 2,4 Ghz aan.

0 Likes