op 08-10-2018 12:06 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Heb een soundbar Hw750 twee M551 boxen die ik wil koppelen via de (multiroomapp anroid) dit lukt wel om te koppelen maar muziek (Spotify) of tv (ook samsung) lukt niet.
Heb het meerdere malen geprobeerd maar helaas tv gekoppeld via HDMI op de soundbar.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
09-10-2018 01:51 PM - bewerkt 09-10-2018 01:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hee Barry, welkom op de Samsung Community! Ik kijk graag mee met je Multiroom opstelling. Zou ik alleen nog de serie letter van de Soundbar mogen weten? Voor "750" hoort nog iets te staan namelijk, dan weet ik zeker wat de mogelijkheden zijn. Ook ontvang ik om dezelfde reden graag de volledige modelcode van je speakers, ik ken namelijk wel de HW-M550, maar dat is ook een Soundbar en geen losse speaker.
op 09-10-2018 02:00 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Boxen wam551
op 09-10-2018 02:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Och natuurlijk, de WAM speakers.. Ok, bedankt voor de opheldering Tsja, dit zou toch moeten werken. Kan je me vertellen waar het dan precies mis gaat? In theorie zou het voldoende moeten zijn om in de Multiroom app een Surround groep aan te maken en via de Multiroom app Spotify te openen om over alle drie je muziek te kunnen beluisteren.
op 09-10-2018 03:01 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Dit werkt wel (met gebreken):
In de Multiroom app kan ik wel een souround opstelling maken en dan Spottify afspelen, echter gebeurt het regelmatig dat de muziek stopt. (Lijkt wel of de app koppeling dan een conflict geeft.
Dit krijg ik niet werkend:
1. wat mijn bedoeling is om de boxen in een groep te zetten voor Spottify waarmee ik de vooringestelde muziek soort kan gebruiken, dit kan niet als het een souround opstelling is.
2. Tevens zou ik de opstelling willen gebruiken als 5.1 voor mijn TV dit lukt helemaal niet via WiFi, terwijl TV als de Boxen op mijn netwerk zijn aangemeld.
op 09-10-2018 03:12 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
09-10-2018 03:18 PM - bewerkt 09-10-2018 03:26 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi,
Mijn TV, boxen en soundbar hangen n de woonkamer, de router (Experiabox V10) in de meterkast (gang) beide op de BG, afstand zal max 5-8 meter zijn.
op 09-10-2018 03:29 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Mijn TV, Soundbar en Boxen staan/hangen in de woonkamer, het modem (Experiabox V10 van KPN) hangt in de meterkast beide zijn op de BG. Afstand tussen modem en samsung apperatuur zal maximaal 5-8 meter zijn.
09-10-2018 03:32 PM - bewerkt 09-10-2018 03:33 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hmm, dan zou het aan de afstand kunnen liggen. Er schieten me dan ook 2 vragen te binnen..
Numero uno, weet je toevallig of je Wifi staat ingesteld op 2,4 of 5,0 Ghz? Sommige routers kunnen ook beide aan, maar 2,4 Ghz heeft een groter bereik maar is sneller verzwakt als er muren tussen zitten. Waarnaast 5,0 Ghz een sterker signaal geeft door muren heen maar heeft een kleiner bereik. Indien mogelijk, maakt het verschil als je tussen deze 2 opties wisselt?
En nummer twee, heb je de juiste aansluitingen in je woonkamer om te testen of het beter werkt als je daar je modem neerzet? Zo ja, zou je dit willen proberen?
Dit trouwens om te voorkomen dat de muziek steeds stopt, voor ik je andere vragen kan beantwoorden wil ik graag zeker weten dat het niet aan de signaal sterkte kan liggen.
op 09-10-2018 03:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi,
Zojuist ingelogd op het modem
Zowel de 2.4 als 5 GHZ staan aan.
Wat betreft het modem aan te sluiten in de woonkamer dit is niet mogelijk gezien ik hier geen outlet heb Cat 5 of analoog. WiFi ontvangst is zeer goed in de woonkamer, tevens heb ik een versteker op de zolder (bedraad aangesloten) waardoor het ontvangst van WiFi in en rond om het huis ZEER goed is.
Ps had ook een vraag gesteld over soundbar en boxen koppelen met de Tv voor 5.1 geluid, heb hierop nog geen reactie gelezen.
Gr,
Barry

- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »