19-07-2017 09:41 PM - bewerkt 19-07-2017 09:41 PM
Onze WAM550 gaat na verloop van tijd spontaan uit. Soms na een half uur en soms na enkele uren.
- Soft- en firmware is up tot date
- er zijn geen alarmen of sleeptimers ingesteld in de app
- klacht was al voor meerdere updates, kan niet aan de laatste liggen
- speaker is gereset en opnieuw aangemeld in netwerk
Er is 1 WAM speaker in huis. We gebruiken hem als radio (via TuneIn) en om geluid van telefoon via bleutooth te streamen. Hij gaat uit tijdens een willekeurige poos radio luisteren via Tune-in.
Iemand suggesties?
Software is up tot date
Typenummer
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-11-2018 05:21 PM
Dat klinkt zeker niet handig, ik heb voor de zekerheid dit hele topic nogmaals doorgespit maar kan niet zien dat we al naar de softwareversie op de TV hebben gekeken. Welke software versie zie je hier staan? Menu > Ondersteuning > Contact opnemen met Samsung. Mogelijk dat een update nog verschil maakt namelijk.
op 21-11-2018 05:32 PM
Het zou kunnen, maar ik ben erg alert op nieuwe software versies.
De huidige versie is : T-HKMDEUC-153.1,BT-S
Hopelijk geeft dat een oplossing.
Peter
op 21-11-2018 05:48 PM
Ik denk een klein typfoutje te spotten, 1530.1 bedoel je dan toch? Zo ja, is dit inderdaad de nieuwste software versie en heb ik hier niks aan toe te voegen. Dan kunnen we nog een tweetal resets proberen om zeker te weten dat alles correct geïnstalleerd staat.
Menu > Smarthub > Smarthub opnieuw instellen: Hiermee reset je onder andere alle draadloze verbindingen die de TV ooit heeft gemaakt.
Menu > Ondersteuning > Zelfdiagnose > Resetten: Hiermee stel je alle TV instellingen terug naar de fabriekswaarden.
Maakt 1 van deze 2 resets (of allebei) nog verschil?
op 21-11-2018 09:57 PM
Het was inderdaad 1530.1 . Ik heb de Smart hub gereset en wacht even het resultaat af.
op 21-11-2018 09:59 PM
Het was inderdaad 1530.1 . Ik heb de Smart hub gereset en wacht even het resultaat af.
op 22-11-2018 01:30 PM
op 27-11-2018 01:37 PM
op 27-11-2018 02:09 PM
Het resetten van de Smart hub heeft geen resultaat opgeleverd. De instelling is in de afgelopen dagen weer tweemaal verdwenen. Het enige dat wij doen is ofwel het tv geluid aan of de kabel radio (ziggo) aanzetten.
Vandaag heb ik de tv gereset. Ik verwacht hier eigenlijk niets van-maar wie weet!-.
Als het niets oplevert dan ga ik me maar verzoenen met het feit dat ik iets verwacht van surround geluid over meerdere speakers dat er blijkbaar niet standaard kan zijn.
op 27-11-2018 03:00 PM
Mocht de reset nu inderdaad geen verschil maken heb ik nog een idee, ik kan hier ook een Extern Beheer afspraak voor inplannen, hiermee logt een collega via internet in op je TV om zo intern te kijken waarom de instellingen niet onthouden worden. Als je hier gebruik van wilt maken ontvang ik graag het volgende van je via een privé bericht (klik op m'n naam > bericht verzenden):
- je naam, tel nr, email- en huisadres;
- serienummer van je TV;
- datum/tijd dat je hierover gebeld wilt worden en in de buurt kunt zijn van je TV.
Dan zet ik 'm in de agenda.
op 17-01-2020 05:49 PM
Hoi,
Ik heb een Samsung HW-H751 soundbar en 2 x M3 (WAM350) en hetzelfde probleem.
Zitten allemaal op hetzelfde 2.4 Wifi, 5 meter van accespoint, en zijn geconfigureerd als surround 5.1
Top geluid, maar als het systeem is uitgeweest moet met de Multiroom app surround 5.1 opnieuw worden geconfigureerd. Iedere keer zonder uitzondering. Het systeem verliest zijn configuratie dus.
Alles op laatste software versie. Enig idee ?