op 03-01-2022 10:42 PM
Van de week de HW-Q800A sounndbar geïnstalleerd. De connectie met de subwoofer leverde geen probleem op via ID SET (volledig in line met instructies). De baluwe indicator blijft branden. Na het aansluiten van de achterspealer set SWA-9100S blijft de blauwe led knipperen en lukt het niet connectie te maken met de soundbar. Dit zou op exact dezelfde wijze moeten gaan als de subwoofer maar het lukt gewoon niet. Ook een volledig opnieuw aansluiten van de hele set (dus soundbar + subwoofer + speaker) gaf geen oplossing. Zeer frustrerend. Hoe kan ik dit oplossen en waar schuilt het probleem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 22-03-2022 11:20 AM
Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de juiste afdeling met de vraag om dit iets duidelijker aan te geven. Het 2e zinnetje geeft ook aan dat je de handleiding van je sound bar dient te raadplegen voor de compatibiliteit.
Het lijstje wat hieronder staat afgebeeld is hier ook al een stuk duidelijker in 😉
Groeten,
Martijn
op 05-01-2022 05:30 PM
Hi @COOSDumpel, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Je hebt met de Samsung HW-Q800A een erg mooie en gave soundbar uitgezocht! Wanneer je hier een uitbreiding met achterluidsprekers aan wilt toevoegen kan je kijken naar de SWA-9500.
Het is helaas niet mogelijk met de SWA-9100s, dit wordt ook door de handleiding bevestigd op pagina 14
Waar heb je de SWA-9100S gekocht? Wellicht kan je deze omruilen voor de juiste set.
Groeten,
Martijn
op 21-03-2022 03:37 PM
Goedemiddag MartijnK,
De Samsung website maakt het helaas niet duidelijker, en doet toch echt vermoeden dat SWA-9100S speakers met HW-Q800A zou moeten werken.
Het voordeel van de 9100 tegenover de 9500 zou zijn dat je deze wellicht ook als "gewone" speakers zou kunnen gebruiken, omdat hier speakerdraden in gestoken kunnen worden (en daarmee toekomstbestendiger lijken te zijn).
Als dit echt niet compatible zou zijn, dan moet Samsung dat ook niet melden op de website.
Ben jij in de hoedanigheid om dit te bevestigen/ ontkrachten? (ik weet niet of je bij Samsung werkt, of alleen de community onderhoudt)
Indien niet compatible, kun jij er dan ook voor zorgen dat dit aangepast wordt op de website?
https://www.samsung.com/nl/audio-accessories/swa-9100s-swa-9100s-xn/
op 22-03-2022 11:20 AM
Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de juiste afdeling met de vraag om dit iets duidelijker aan te geven. Het 2e zinnetje geeft ook aan dat je de handleiding van je sound bar dient te raadplegen voor de compatibiliteit.
Het lijstje wat hieronder staat afgebeeld is hier ook al een stuk duidelijker in 😉
Groeten,
Martijn