op 04-01-2022 08:49 PM
Alles al gereset,( de soundbar zelf en software opnieuw geïnstalleerd ), maar brengt niets. dus geen reactie via Hey google of Alexa. Ik wil graag mijn NAS koppelen maar krijg hier de melding, certificaat wordt niet vertrouw door chromecast. De verbinding tussen de TV en luidsprekers werkt perfect.
Groeten
Marcel.
op 05-01-2022 12:34 PM
Staat je microfoon wel aan op je soundbar?
op 06-01-2022 02:55 PM
Beste @Marcel-Jansen, tot hoever kom je in het verbinden met Google Home? Heb je hem wel al aan Smartthings gekoppeld?
op 06-01-2022 11:33 PM
Ja.. Heb dat getest met het afstemmen van de luidsprekers. Heb Google-home gekoppeld met Smartthings maar krijg deze niet te zien in google-home zelf. Ook kan ik mijn NAS niet verbinden doordat de Chromecast dat niet accepteerd..
op 06-01-2022 11:37 PM
Heb Google-home gekoppeld met Smartthings maar krijg deze niet te zien in google-home zelf. De app zegt zelfs dat ze met elkaar gekoppeld zijn. Ook kan ik mijn NAS niet verbinden doordat de Chromecast dat niet accepteerd. Geeft aan dat het certificaat niet klopt.
op 07-01-2022 04:05 PM
Hi @Marcel-Jansen, goedemiddag.
Heb je een Samsung TV? En zie je deze wel terug in de Google Home-app na de koppeling met SmartThings?
Groeten,
Martijn
op 07-01-2022 11:52 PM
Hoi Martijn. In de app van Google-Chrome zie ik de soundbar en de Tv. Maar ga ik dan zoeken om te verbinden komt deze niet voor in de lijst.
op 07-01-2022 11:54 PM
Sorry ik heb en nieuwe tv van Samsung. De app geeft alleen maar tv aan. Geen merk of type zoals bij de soundbar.
op 10-01-2022 09:17 AM
Goedemorgen, @Marcel-Jansen.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wil.
Zijn je soundbar, TV en telefoon ook alle drie verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk?
Groeten,
Martijn
op 10-01-2022 10:12 PM
Hoi Martijn.
Sorry voor de verwarring. Ik ben in bezit van en Samsung TV QE55QN95A en en Samsung soundbar HW-Q950A. het probleem is dat ik niet met Hey google de soundbar kan aansturen. In de app van SmartThings kan ik de soundbar met type en merk zien, maar de TV ook aangegeven maar wordt niet met type en merk weergegeven. Ik kan google-home koppelen met SmartThings en geeft dan ook aan dat het gekoppeld is. Echter krijg ik in google-home geen apparaten te zien. ook als ik in de lijst kijk van googlee-home komt de TV en de Soundbar hier niet in voor. Alle apparaten ( TV,soundbar en Tab ) zijn verbonden met het zelfde wifi punt. Ik heb ondanks alle stres ook an de hulpdesk van Samsung gebeld en daar onder begeleding van de telefoniste de TV gereset en opnieuw ingesteld, helaas zonder succes. Ik ben toen door gewezen naar de technische dienst. Moest daarvoor en code van de TV doorgeven. deze afdeling zal mij woensdag bellen om te kijken of het probleem opgelost kan worden.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Gr Marcel Jansen