Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

JBL oortjes willen niet verbinden met nieuwe Samsung A71

(Onderwerp aangemaakt op: 07-12-2020 12:53 PM)
768 Weergaven
Fredins0n
First Poster
Opties

Hallo allemaal

Ik heb recent een nieuwe samsung A71 gekocht, het probleem is dat mijn jbl oortjes niet willen verbinden. Dit vind ik vrij gek aangezien met mijn vorige samsung a40 die ondertussen wel kapot is wel zonder problemen kon verbinden. Iemand die enig idee heeft hoe ik dit kan oplossen? 

Mvg

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Om welke Jbl oortjes gaat het?
Je zou op je telefoon de netwerkinstellingen kunnen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Fredins0n
First Poster
Opties

Reflect Mini 2 oortjes, netwerk had ik al gereset maar werkte niet. Maar is wel gek want de oortjes konden niet verbinden met een Xiaomi gsm maar  wel bij de vorige samsung gsm daarom dat ik zo gek vind dat het niet wilt connecten

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het enige wat ik hier helaas over kan vertellen is dat het internet vol staat met klachten over deze oortjes. Veelal klachten met het niet kunnen verbinden met Android 10. Het probleem ligt dus niet aan je telefoon.

Waarom neem je niet eens een kijkje in de Samsung webshop? De Galaxy Buds Live zijn geweldig en die gaan wel werken met jouw toestel👍😃
0 Likes
Fredins0n
First Poster
Opties

haha , kzal er es naar kijken, en ja ik vreesde er al voor en was aant hopen dat iemand met een magische oplossing zou komen

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Helaas is er geen magische oplossing, voortaan voordat je oortjes koopt even wat research doen👍 Persoonlijk zou ik geen Jbl kiezen. Als je oortjes nodig hebt om veel mee te bellen zou ik Samsung buds nemen en als het enkel voor muziek is zou ik een draadloos setje van Bose nemen👍
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Fredins0n,

Jammer dat jouw oortjes niet werken met de A71.

Mocht je interesse hebben in een nieuw paar Galaxy Buds tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij eens een privebericht sturen 😉

rsz-846676
0 Likes
Fredins0n
First Poster
Opties

Haha mercikes Bruce maar heb er al nieuwe gekocht van Bose, voor 20 euro ben ik wel bereid ze te kopen ofc :winking-face:

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Zo'n goede deal kan ik je niet bieden helaas! 😉

rsz-846676
0 Likes