Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Soundbar verbindt niet met subwoofer

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2024 05:14 PM)
572 Weergaven
Jerreee
Apprentice
Opties
Hallo allemaal,

Ik heb gisteren een nieuwe Samsung tv en soundbar gekocht. Model HW-Q700D. Nu wil deze niet verbinden met de subwoofer. Heb de handmatige handeling al geprobeerd:

Stekker in het stopcontact, knop achterop de subwoofer 5 sec ingedrukt totdat de blauwe led gaat knipperen. Daarna op de afstandsbediening knop naar boven ingedrukt houden, ID SET gaat kort aan en de soundbar gaat ON en springt vervolgens naar TV ARC. Echter, de blauwe led achterop de subwoofer blijft knipperen en verbindt niet.

Wat heb ik nog meer geprobeerd:
- Stekkers er opnieuw in gedaan in verschillende volgordes
- Firmware geüpdatet via smart things
- Access point (wifi 6) uitgezet tijdens het verbinden
- Soundbar gereset

Wat kan het probleem zijn? Hoe lang blijft ID SET normaal weergegeven op de soundbar?

Hopelijk kunnen jullie helpen. Groet,
Jerre
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jerreee
Apprentice
Opties
Ik ben gebeld door Expert. Het is hun ook niet gelukt om te koppelen. Ik heb een nieuwe gekregen onder garantie en de oude gaat retour naar Samsung. Waarschijnlijk een productiefout. Ze zeiden dat er meerdere vergelijkbare gevallen bekend waren. Ik heb de nieuwe aangesloten en deze werkt super. Ik ben geholpen. Bedankt allemaal!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Jerreee , Jerre,

Zou je de hele installatie overnieuw willen doen? Zie pagina 203 van de manual. Lees ook OPMERKING:

https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/202411/20241114033623001/AH81-17418A-00_WUG_HW-Q930D%2...

Staat de subwoofer niet te ver verwijderd van de soundbar?

signatureee
Groet, Dick

Jerreee
Apprentice
Opties
Hallo Dick,
Bedankt voor je reactie. Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd zonder succes helaas. De subwoofer staat naast de soundbar dus dit kan het probleem ook niet zijn...
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Jerreee , Jerre,

Vervelend dat je nu al een probleem hebt met je nieuwe soundbar!
Dan moet je contact opnemen met de winkel. Daar loopt je garantie.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jerreee,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw aankopen! Ben je nog eruit gekomen met jouw verkoper?

Met groet,

Ajay

Community Manager
Jerreee
Apprentice
Opties
Hallo, ik heb contact opgenomen met de winkel waar ik hem heb gekocht (Expert). Heb de soundbar langs gebracht en zij gaan nu kijken of het hun wel lukt. Even afwachten dus.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Jerreee,

Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
Jerreee
Apprentice
Opties
Ik ben gebeld door Expert. Het is hun ook niet gelukt om te koppelen. Ik heb een nieuwe gekregen onder garantie en de oude gaat retour naar Samsung. Waarschijnlijk een productiefout. Ze zeiden dat er meerdere vergelijkbare gevallen bekend waren. Ik heb de nieuwe aangesloten en deze werkt super. Ik ben geholpen. Bedankt allemaal!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jerreee,

Het is mooi om te lezen dat je een oplossing hebt ontvangen van jouw verkoper. Wanneer je nog vragen hebt, kan je mij gerust weer een bericht sturen. Ik wens je nog veel kijk- en luister plezier! 

Met groet,

Ajay 

Community Manager