Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik heb last van van geluidsonderbrekingen op mijn soundbar HW Q800b.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-01-2023 11:21 PM)
525 Weergaven
John163
First Poster
Opties
Ik heb sinds dec jl toen ik mijn samsung soundbar Samsung Q800b kocht last van korte geluidsonderbrekingen. Zowel bij het luisteren naar de radio en bij tv kijken. Soms een paar uur niet en dan weer wel. Ik heb alle kabels vernieuwd en ook van de aansluitingen naar mijn tv Qled 55 95. Ik kijk tv en luister radio via de mediabox Next van Ziggo. Urenlange gesprekken met Ziggo en bezoeken van 2 monteurs hebben tot geen enkel resultaat geleid. Ook vele telefonische contacten er tussendoor met Samsung hebben niets opgeleverd. Ziggo wijst naar Samsung en Samsung doet dat naar Ziggo. Alles leuk en aardig, maar ik blijf met het probleem zitten. Is dit nu een samenloop van omstandigheden en moet ik hiermee genoegen nemen? Wie het weet mag het zeggen.
0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @John163, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe is alles met elkaar verbonden? En is alle apparatuur verder ook up-2-date? De soundbar heeft wel 2 HDMI aansluitingen, hiervan is er eentje een ingang en de andere een uitgang. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
John163
First Poster
Opties

Beste,

ik heb nog steeds er last van. Ik heb allemaal nieuwe kabels aangebracht , een nieuwe mediabox geinstalleerd. Ik heb nu een krachtig signaal, wifi, bekabeld etc. Hdmi arc tv met soundbar verbonden. Ik begrijp er niets meer van

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het is mij nog niet duidelijk hoe je alles hebt aangesloten, de soundbar heeft 1 HDMI ingang en die wordt als het goed is gebruikt door de ARC aansluiting van je TV. De ontvanger van de TV zenders dient ook direct op de TV aangesloten te worden.

John163
First Poster
Opties

ik heb er nog steeds last van. Kennelijk is het niet zo eenvoudig. Ik heb allemaal nieuwe kabels aangesloten. Tv en soundbar met hdmi arc verbonden, Media Next van Ziggo met optical verbonden met soundbar, dat is alles, dat niet fout zijn. Ik denk dat ik het verder maar laat rusten. Het is niet anders.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan het beste de soundbar met een HDMI2.1 kabel verbinden met de TV. De andere apparaten sluit je ook direct aan op je TV, gebruik hier wel hoogwaardige HDMI 2.1 kabels voor en stel op je TV de soundbar ook in als TV luidspreker.

Groeten,

Martijn