Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW90-R maakt geen verbinding met SmartThings

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2020 12:52 AM)
358 Weergaven
helstak
First Poster
Opties

vandaag soundbar geleverd gekregen, maar krijg  'm met geen mogelijkheid verbonden met mijn telefoon.

 

Alhoewel, hij maakt wel contact, maar blijft op 39% hangen en krijg dan de foutmelding dat er een probleem bij het verbinden met het apparaat.

 

wifi ook al op 2,4 gezet, helpt ook niet.

 

gaarne advies

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @helstak,

 

Kun je de TV eens resetten en het nog eens proberen? 

rsz-846676
0 Likes
helstak
First Poster
Opties

Denk dat het wel kan, maar wat heeft de televisie met mijn wonder te maken. Ik probeer de smartthings via mijn mobiel te verbinden met mijn wonder, niet via mijn tv. Of begrijp ik iets niet? Overigens gelijktijdig wel ook een nieuwe tv in gebruik genomen (Q65q85r) en de tv werkt prima!

0 Likes
helstak
First Poster
Opties
Wonder??? Denk foute autocorrectie, moet zijn soundbar!🤣
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is een wonder! 😉

 

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat. Dit was bij het andere Community-lid ook gedaan, ze hebben een reset uitgevoerd waarna het weer werkte.


Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

 

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes
Aäron
Journeyman
Opties

Ik had een vergelijkbaar probleem met mijn HW-Q70R soundbar. Smartthings app bleef hangen bij 39%. Opgelost door de soundbar firmware bij te werken naar 1010.5 (update uit mei volgens mij). NB. Hiervoor heb ik een USB stick met de firmware update aangesloten op de micro-USB service poort met behulp van een female-female USB-A verloopstekker en een kort USB-A-male naar micro-USB-male kabeltje, omdat het anders niet paste. Ik heb een OnePlus 7 Pro smartphone. 

0 Likes