Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung HW-Q990C geeft offline

(Onderwerp aangemaakt op: 22-02-2024 08:03 PM)
1558 Weergaven
Jukkie26
Journeyman
Opties

Doet het een paar dagen en gaat dan in SmartThings app offline alles gereset doet het weer een dag en dan weer offline heb al meerdere mensen met dit probleem gezien maar nog geen oplossing

14 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jukkie26,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw soundbar en het toestel wat je gebruikt met de SmartThings app ook helemaal up-to-date? Voor het resetten, ontkoppel e.v. de HDMI-kabel, Zorg dat de soundbar is ingeschakeld en druk ten minste 5 seconden tegelijkertijd op de (volume)-knoppen + en - op de behuizing. Laat weten of het heeft gewerkt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Jukkie26
Journeyman
Opties

Heb alles gedaan wat je zei ging weer online maar is nu Weer Offline dus nog precies als van te voren heeft dus niks geholpen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jukkie26,

Het kan ook helpen de televisie een paar minuten van de stroom af te halen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Jukkie26
Journeyman
Opties

Wat heeft de tv ermee te maken dat de soundbar offline is  het gaat om een soundbar die elke keer offline gaat in de SmartThings app nu weer geeft hij offline aan en een fout elke keer met Samsung cloud

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Jukkie26,

Ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat het ook aan de televisie was verbonden. Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
colininelburg
First Poster
Opties
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, de soundbar verwijderen uit smart things en opnieuw verbinden en we kunnen weer 1 a 2 weken vooruit. Gelukkig is de Bluetooth verbinding met de samsung tv wel stabiel na de nieuwste update, nu de soundbar nog fixen knappe koppen van Samsung.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @colininelburg,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Hou de nieuws over updates in de gaten, ik hoop dat het snel voor je wordt verholpen. In de tussentijd wens ik je nog veel kijk- en luisterplezier!

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Heleen8
Apprentice
Opties

Dit probleem heb ik ook helaas. De Q990C is zelfs hiervoor ter reparatie aangeboden, maar ze hebben het niet kunnen verhelpen. Na problemen met the frame tv, de soundbar en de SmartThings app van Samsung en de matige klantenservice voor mij nooit meer Samsung. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Heleen8,

Bedankt voor jouw bericht en melding. Kan je mij voorzien van jouw reperatienummer? Ik laat het dan ook verder naar kijken.

Met groet,

Ajay

Community Manager