op 16-06-2023 04:38 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Mijn soundbar wil geen connectie met tv meer maken ( hdmi en draadloos) , blijft in eARC modus staan en kan hem zelfs niet meer resetten ! Als ik de app open en hem wil koppelen geeft hij aan dat iemand anders is aangemeld en vraagt om over te nemen door de -toets op de soundbar in te drukken.... dit werkt ook niet... weet het niet meer nu... Hopelijk heeft er iemand een oplossing.
Mvg
Filip
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-06-2023 03:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 19-06-2023 05:06 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Haha ok zal nog een paar keer proberen Ze hadden beter een reset ingebouwd .
op 19-06-2023 08:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo,
Heb alles geprobeerd tientallen keren proberen te resetten maar op geen enkele manier wil hij terug naar fabrieksinstelling (INT) . Ik zie dat er een service poortje zit dus zal het wss reparatie worden
op 20-06-2023 01:57 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @fvr007, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je intussen nog gelukt om de soundbar te verbinden met je TV?
Wanneer je gelijktijdig de volume knoppen op de soundbar zelf vasthoudt, voor tenminste 5 seconden, zal de melding INIT verschijnen en is de soundbar gereset. Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 20-06-2023 06:48 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo,
Nee die wil nog steeds niet naar INIT , als ik hem aanzet en +- samen indruk blijft hij op eArc staan , kan niet meer zeggen hoeveel keren geprobeerd... begint zelfs moeilijk te doen bij het uitschakelen .
Mvg,
Filip
op 21-06-2023 01:17 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Omdat dit niet wil lukken zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de soundbar aanmelden voor een serviceverzoek, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn