Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-Q70T

(Onderwerp aangemaakt op: 16-06-2023 04:38 PM)
542 Weergaven
fvr007
Apprentice
Opties

Hallo,

Mijn soundbar wil geen connectie met tv meer maken ( hdmi en draadloos) , blijft in eARC modus staan en kan hem zelfs niet meer resetten ! Als ik de app open en hem wil koppelen geeft hij aan dat iemand anders is aangemeld en vraagt om over te nemen door de -toets op de soundbar in te drukken.... dit werkt ook niet... weet het niet meer nu... Hopelijk heeft er iemand een oplossing.

Mvg 

Filip

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat dit niet wil lukken zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de soundbar aanmelden voor een serviceverzoek, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @fvr007 , Filip,

Je zou nog kunnen proberen om de soundbar een poos spanningsloos te zetten.

signatureee
Groet, Dick

fvr007
Apprentice
Opties

Hallo Dick,

Bedankt voor de tip , had deze al es een paar minuten er afgehaald maar idd ik zal hem eens een nacht spanningsloos zetten en zien wat hij morgen doet . 

Grt, Filip

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi Filip, @fvr007 ,

Bedoel je overigens met de app SmartThings?
Zo ja,  zou je de soundbar dan willen verwijderen en weer toevoegen?

signatureee
Groet, Dick

fvr007
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Ja idd SmartThings,  maar ik kan hem zelfs niet toevoegen want hij heeft aan dat iemand anders hem gebruikt ... zou nie weten wie :winking-face: , daarom opgezocht om hem te resetten maar dit werkt ook niet, komt zelfs niet meer in Bluetooth lijst tv voor ,  enige dat ik morgen zal proberen is via een optical kabeltje proberen connectie met tv te maken  ( tv is ook Samsung)

Grt,

Filip

Kees59
Hotshot
Opties
Hoe heb je de reset uitgevoerd?
0 Likes
fvr007
Apprentice
Opties

Hallo,

Aanzetten en dan op de powerknop blijven duwen tot (init ok) zou moeten verschijnen maar enige dat ik op m'n scherm krijg is eArc , denk dat het herstellingsdienst zal worden 😞

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Aanzetten en druk op + en - tegelijkertijd
0 Likes
fvr007
Apprentice
Opties

Hallo , ik heb net hetzelfde probleem met deze…. Alle mogelijke resets uitgevoerd maar blijft op eArc staan 

0 Likes
fvr007
Apprentice
Opties

Hallo, 

blijft hardnekkig op eArc ( +,- helpt niet)

0 Likes