Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW Q60 T Soundbar Bluetooth connectie hapert

(Onderwerp aangemaakt op: 23-12-2020 06:35 PM)
596 Weergaven
Palenque55
Navigator
Opties

Mijn nieuwe soundbar HW Q60T connectie met Bluetooth  van zowel telefoon samsung A5 6 en A 20e hapert soms. Afstand met soundbar ca 3 meter.

De bluetooth verbinding van soundbar zelf met woofer geen probleem.

Graag een tip

0 Likes
8 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Palenque55

Nog gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Wat hapert er precies? Stream je muziek vanaf jouw toestel en hapert dit vervolgens? Dan zou het eventueel met de WiFi-verbinding te maken kunnen hebben. Of hapert er over het algemeen niets wanneer je niet met jouw soundbar bent verbonden?  

0 Likes
Palenque55
Navigator
Opties
Hoi, steam muziek vanaf telefoon via Bluetooth naar Soundbar.
De verbinding hapert, zodat de muziek stottert. Afstand telefoon en soundbar is ca 3 meter
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Palenque55, hapert de muziek dan nooit als deze niet via Bluetooth wordt afgespeeld maar enkel door jouw telefoon? Ik bedoel, weet je zeker dat het op zo'n moment bijvoorbeeld niet gewoon met een tijdelijk onstabiele WiFi-verbinding te maken kan hebben?

0 Likes
Palenque55
Navigator
Opties
De connectie verloopt niet via WiFi maar via Bluetooth.
De Spotify verbinding op telefoon loopt wel via WiFi. Afspelen op telefoon hapert niet.
ligt dus echt aan de Bluetooth verbinding. Afstand van 3 meter is verkort naar 1 meter....dan hapert de muziek niet
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Ah, thanks! Dat is een goede oplossing en in dat geval vermoed ik dat het aan het Bluetooth signaal van jouw telefoons zal liggen. Heb je de mogelijkheid om dit eens met een ander toestel te testen? Is er wat betreft de Bluetooth verbinding trouwens nog verschil merkbaar tussen jouw twee toestellen? Ik denk dat we wel kunnen zeggen dat dit niet met jouw nieuwe soundbar te maken heeft 😄

0 Likes
WimvdGr
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem. Zelfs met verschillende nieuwe Samsung mobiele telefoons. De soundbar gooit de verbinding na een half uur zelfs eruit. Met de vorige soundbar van Samsung nooit problemen. Ook niet op 6 meter
0 Likes
Palenque55
Navigator
Opties
Hoi Wim,
Wanneer de afstand naar ca 1 meter wordt terug gebracht hapert de verbinding niet.
Ik heb zelfs de laatste filmwereld gedownload, maar die versie staat al op de Soundbar.
Het is jammer dat Samsung hierin niets kan betekenen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zijn je soundbar en telefoon verbonden met het 2,4gHz Wi-Fi netwerk? Ervaar je dit ook als je de soundbar en telefoon hebt verbonden met het 5.0gHz Wi-Fi netwerk?

Het 2,4gHz Wi-Fi netwerk kan voor een storing zorgen bij een Bluetooth verbinding, waardoor de verbinding verbreekt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes