Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-MS650 Soundbar Bluetooth vrije toegang

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2019 02:09 PM)
773 Weergaven
-EDK-
First Poster
Opties

Sinds de "live-chat" eeuwen blijkt te duren dacht ik het hierop te vragen.
Mijn soundbar is blijkelijk open voor iedereen. Elk nieuw product dat ik connect met mijn soundbar, gsm(s), pc, etc. kan zomaar verbinding maken. Geen beveiliging tussenin. 
Er is normaal een "pairing" knop, wat ik niet weet of dat er is, maar volgens de handleiding toch. Deze heb ik duidelijk nog niet moeten gebruiken.
Kan ik vermijden dat andere personen zomaar verbinding kunnen maken met de soundbar of blijft deze open zolang ik het zelf niet in gebruik heb?

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @-EDK- ,

Ik heb ook de handleiding er nog even bij gepakt. Wanneer de soundbar in Bluetooth modus staat (Bluetooth geselecteerd met de Source knop en vervolgens Source nog eens 5 seconden ingedrukt zodat BT Ready in BT Pairing verandert), is deze inderdaad zichtbaar voor andere apparaten. Onder alle andere omstandigheden zou de Soundbar niet zichtbaar moeten zijn voor nieuwe apparaten. Is dat het geval?

kevin-sig
0 Likes
-EDK-
First Poster
Opties

Dit is totaal niet het geval.
Ik heb nooit de source knop moeten gebruiken om het naar de bluetooth te zetten en dan ook niet voor de pairing aan te zetten (wat normaal maar enkele seconden aan blijft staan ... normaal)
Ik stak de stekker in, zette het aan en gsm vond het direct terug en ik heb nu eindelijk mijn pc eraan verbonden en deze kon ook zomaar verbinding maken.
M.a.w. de soundbar blijft zichtbaar voor alle apparaten.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het is niet mogelijk om dit in z'n geheel uit te schakelen. Als hij is gekoppeld met de PC, kunnen andere apparaten dan nog steeds verbinding maken met de soundbar?

rsz-846676
0 Likes