Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-990C en spotify

(Onderwerp aangemaakt op: 28-05-2025 09:09 AM)
61 Weergaven
Borovan
Explorer
Opties
Hallo,
Sinds een week 2 of geeft mijn 990C problemen via Spotify connect, verbinding gemaakt via de telefoon en laptop en iedere keer valt de verbinding weg met de bron. 
Heb de soundbar gereset en daarna heeft hij het een dag goed gedaan en nu is het weer hetzelfde vaak meerdere keren bij 1 liedje. 
Meer mensen die hier last van hebben (gehad)? 
Of een oplossing? 
Iedere keer TV opstarten en Spotify openen om alleen muziek af te spelen zie ik eigenlijk niet zitten. 
Lijkt me ansich niet perse een wifi probleem tenzij het de module in de soundbar zelf zou zijn maar met opnieuw verbinden vind hij de soundbar wel weer meteen en kan ik meteen verder afspelen tot hij weer stopt
0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Borovan ,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
Borovan
Explorer
Opties
Hallo, nee ik laat het nu zoals het is, en hoop dat een toekomstige tv update het euvel oplost. Tot die tijd maar geen Spotify connect via telefoon of laptop, maar gewoon tv met Spotify aan.
Toch bedankt voor het meedenken!
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Borovan ,

Geen dank! Dat kan natuurlijk ook. Bij sommige tv's kun je zelfs het scherm uitzetten.
Ik heb geen Model Code van je gekregen, dus zelf even checken of jouw tv die optie heeft.

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick

Borovan
Explorer
Opties
Scherm gaat vanzelf op screensaver met rond springend logotje.
Het is omslachtig dat het zo moet, maar een kleine moeite om even via tv op te starten