Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HW-990C en spotify

(Onderwerp aangemaakt op: 23-05-2025 03:31 PM)
498 Weergaven
Borovan
Explorer
Opties
Hallo,
Sinds een week 2 of geeft mijn 990C problemen via Spotify connect, verbinding gemaakt via de telefoon en laptop en iedere keer valt de verbinding weg met de bron. 
Heb de soundbar gereset en daarna heeft hij het een dag goed gedaan en nu is het weer hetzelfde vaak meerdere keren bij 1 liedje. 
Meer mensen die hier last van hebben (gehad)? 
Of een oplossing? 
Iedere keer TV opstarten en Spotify openen om alleen muziek af te spelen zie ik eigenlijk niet zitten. 
Lijkt me ansich niet perse een wifi probleem tenzij het de module in de soundbar zelf zou zijn maar met opnieuw verbinden vind hij de soundbar wel weer meteen en kan ik meteen verder afspelen tot hij weer stopt
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Borovan
Explorer
Opties
Hallo, nee ik laat het nu zoals het is, en hoop dat een toekomstige tv update het euvel oplost. Tot die tijd maar geen Spotify connect via telefoon of laptop, maar gewoon tv met Spotify aan.
Toch bedankt voor het meedenken!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Borovan ,

Is de firmware van de soundbar up-to-date? Gebeurt dit bij 2.4 en 5 GHz?
Zou je, indien mogelijk, bedraad willen testen? Router resetten?
Eventueel Spotify van alle devices verwijderen en opnieuw installeren/inloggen.

signatureee
Groet, Dick

Borovan
Explorer
Opties
Mijn router zend 2.4 en 5ghz gelijktijdig uit, en zo te zien pakt hij automatisch een frequentie want heb in router van 2.4 naar 5ghz zien verspringen.
Bedraad testen zou ik morgen kunnen doen.
Zal Spotify opnieuw installeren, maar lijkt me sterk dat alle 3 de apparaten problemen geven (2 telefoons en een laptop).
Met betrekking tot bekabeld testen en nieuwe installatie van Spotify kom ik morgen op terug
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Borovan ,

Ik heb veel problemen voorbij zien komen bij het gebruik van een  gecombineerd netwerk.
Sommige soundbars wilden daardoor soms helemaal niet connecten.
Beter 2.4 en 5 GHz apart en op een vast kanaal zetten. Voor 2.4 GHz 1,6 of 11.
Voor 5 GHz de kanalen 36, 40, 44 of 48.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Borovan
Explorer
Opties

Hallo, even terugkomend op de problemen, het opnieuw installeren van Spotify heeft niet geholpen.
Bekabeld kan ik niet testen aangezien de 990c geen lan poort heeft en router is ook gereset en dat werkt ook niet.
Proberen te installeren op 2.4ghz gastnetwerk doet deze ook niet springt meteen terug naar normale netwerk op 5ghz.
Gooit iedere keer de verbinding met Spotify connect op de soundbar zelf eruit en springt terug naar d.in

lijkt op het ook hetzelfde probleem te zijn als hier  en een hdmi ping te zijn van de tv, heb nu de hdmi kabel eruit getrokken overigens zijn zowel tv als de soundbar op de laatste software en aangesloten op eARC 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Borovan ,

Dat schiet niet op. Vervelend! Je zou de soundbar nog een poos spanningsloos kunnen zetten.
Anders moet er een monteur naar kijken..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Borovan
Explorer
Opties

kan alles vanavond wel eens paar uur spanningsloos zetten als ik terug kom van werk, heb nu de hdmi uit de soundbar getrokken, en dan speelt de muziek wel af.

ik durf niet precies te zeggen hoelang dit probleem nu al speelt, maar ik gok dat het misschien iets in de laaste firmware van de tv zou kunnen zijn van 18-02-2025 en dat deze het probleem geeft door de soundbar te pingen 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Borovan ,

Heeft het spanningsloos zetten nog geholpen?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Borovan
Explorer
Opties
Hallo Dick, nee heeft niet geholpen.
Enige wat geholpen heeft is eARC in soundbar zelf ompluggen naar hdmi1, probleem zit dus in de eARC verbinding tussen tv en soundbar en gezien de soundbar telkens naar digital in springt moet het de tv zijn ipv de soundbar, gezien deze ook als laaste een update gehad heeft en het probleem sinds dan speelt en meerdere personen hadden last van na tv update
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Borovan ,

Jammer dat het nog niet is opgelost! Laat er anders even remote naar kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick