Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

home cinemaset schakelt van overal heen

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2020 10:21 PM)
805 Weergaven
smeij
Journeyman
Opties

mijn home cinema set schakelt uit zichzelf van hdmi1 naar hdmi 2 en zo verder, wat is  dit?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
smeij
Journeyman
Opties
opgelost, opengemaakt ventilator stofvrij gemaakt, ingespoten met contactspray, daarna beetje wd40, als nieuw

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Het kan handig zijn om o.a. het typenummer van jouw home cinema set te vermelden. Gebeurt dat schakelen als je bepaalde apparatuur aan hebt staan? En zo ja, beschikken deze ook over ARC?
smeij
Journeyman
Opties

@Anonymous User  schreef:
Het kan handig zijn om o.a. het typenummer van jouw home cinema set te vermelden. Gebeurt dat schakelen als je bepaalde apparatuur aan hebt staan? En zo ja, beschikken deze ook over ARC?

0 Likes
smeij
Journeyman
Opties

Nee doet het zowel op radio, als op tv, is de ht55000 als ik het goed heb. Een 1000watt 5.1. En geen idee wat arc is

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik neem aan dat het dit apparaat moet zijn:
https://www.samsung.com/uk/audio-video/blu-ray-home-entertainement-system-h5500/
Ik vind het wel een wonder dat zo'n apparaat met een stroomverbruik van 47watt 1000 watt kan leveren, maar daar gaat het nu niet over.
Hopelijk kan iemand aan de hand van het typenummer een oplossing bedenken.
ImaneL
Helping Hand
Opties

@smeij ARC is een audio uitgang. Dit is de laatste HDMI-poort op jouw TV. Je kunt de set dan ook het beste daarop aansluiten. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
smeij
Journeyman
Opties

hij staat idd op hdmi aangesloten

0 Likes
smeij
Journeyman
Opties
is de HT-E 5500
0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Staat 'ie op een willekeurige HDMI-poort? Het is we belangrijk dat het de laatste is. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
smeij
Journeyman
Opties

tv via hdmi naar telfort kast, en vvann telfortkast naar homecinema met hdmi op hdmi 1, zoals hij al jaren staat.

0 Likes