Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apparaat gedetecteerd door een galaxy-apparaat in de buurt

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2023 07:17 PM)
282 Weergaven
JetzeRondaan
First Poster
Opties
Goedenavond,

Ik heb via de promotie actie de nieuwste Samsung galaxy buds pro 2 gekregen. Super blij mee en bevallen mij perfect.

Nu is het probleem dat ik mijn gehele doosje inclusief oortjes ben kwijtgeraakt. Ik heb alles afgezocht. Overal waar ik ben geweest en heb gereden die dag heb ik gezocht. Heb via de SmartThings app mijn laatste geconnecte locatie thuis gezien. 

Sinds het begin dat ik zoek staat er bij de laatste locatie van de oortjes (die dus thuis is) "apparaat gedetecteerd door een galaxy-apparaat in de buurt". Nu is mijn vraag is dit op dit moment, of was het toen ik nog verbonden was met de oordoppen?

image

Ik ben heel erg benieuwd, als het namelijk op dit moment is zou namelijk betekenen dat ze nu thuis zijn. Anders liggen ze waarschijnlijk ergens buiten in de sloot oid.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Jetze,

De datum en tijd bij 'Laatst bijgewerkt' is het moment van aantreffen door een Galaxy apparaat. Dat was dus afgelopen vrijdag. Omdat de oortjes nog in het doosje zitten, maken de oortjes geen Bluetoothverbinding en zal de locatie dus niet updaten. Dit zou de batterij namelijk te snel doen leeglopen. Hierdoor is op dit moment Smart Things Find dus niet heel bruikbaar voor het vinden van Galaxy Buds 😞

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Jetze,

De datum en tijd bij 'Laatst bijgewerkt' is het moment van aantreffen door een Galaxy apparaat. Dat was dus afgelopen vrijdag. Omdat de oortjes nog in het doosje zitten, maken de oortjes geen Bluetoothverbinding en zal de locatie dus niet updaten. Dit zou de batterij namelijk te snel doen leeglopen. Hierdoor is op dit moment Smart Things Find dus niet heel bruikbaar voor het vinden van Galaxy Buds 😞

kevin-sig
JetzeRondaan
First Poster
Opties
Oké dat is spijtig. Bedankt voor uw reactie Kevin.
0 Likes