Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe Ziggo horizon opname menu benaderen met Q7F AB?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2018 10:38 AM)
491 Weergaven
Pathoo
First Poster
Opties

0 Likes
9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi Pathoo, je zou denk ik een universele AB moeten proberen. Beide AB's zitten op een verschillende frequentie..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Pathoo
First Poster
Opties

Dank je *****.

Het issue is nu juist dat het me zo handig lijkt om alles via de AB van de Q7F te regelen. Kanalen wisselen, info, etc. werkt allemaal. Heb alleen nog niet gevonden hoe ik mijn opgenomen programma's op mijn Horizon kan benaderen.

Uiteraard kan ik dit wel via de AB van Horizon.

Groet,

Patrick

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi Patrick,

Ik heb zelf deze optie op mn UE43MU6100, maar die heb ws. al geprobeerd, als je die mogelijk tenminste hebt..

Hiermee kun je de AB van de tv voor meerdere apparaten gebruiken.

image1.jpegimage2.jpeg

Kan zijn dat ik er helemaal naast zit. Greetz, D.i.c.k.

Groet, Dick
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Hoi @Pathoo,

Heb je dit nog kunnen oplossen?

Groet, Dick
0 Likes
KeesTP
Student
Opties

Hallo,

Ik heb sinds 2 weken de QLED9F gekoppeld aan de Ziggo Horizon, een AppleTV en een Sonos Playbar. De afstandsbediening werkt voor de AppleTV en de Sonsos Playbar. De Ziggo Horizon kan ik van kanaal wisselen maar verder kan ik geen kanaallijst oproepen of de overige functies bedienen (opnemen etc.) en de Horizon gaat niet uit als ik de TV uitzet. Wie kan mij helpen om dit werkend te maken? Ik heb de leverancier al benaderd maar die verwijst naar Samsung. Ik heb al 3 keer een terugbelverzoek ingedient omdat ik niemand kan bellen. Chatten lukt alleen met Amerika maar die verwijzen naar Nederland. Daar reageert niemand!

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @KeesTP,

De Horizon heet tegenwoordig Mediabox XL.

Die gaat niet uit als je de tv uitzet.

Wel op deze manier en de andere funties:

Als je op het knopje met de 4 kleuren klikt en dan voor de middenoptie kiest, verschijnt een menu waarmee je de Mediabox XL uit kunt zetten.

Als je op de Home knop drukt en dan voor Start kiest, kom je in het opnamemenu van Mediabox XL.

De enige toets die niets doet is de Ch knop indrukken (omhoog omlaag werkt wel).

Groet, Dick
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Pathoo, Patrick,

De Horizon heet tegenwoordig Mediabox XL.

Zou je dit misschien kunnen proberen:

Als je op het knopje met de 4 kleuren klikt en dan voor de middenoptie kiest, verschijnt een menu waarmee je de Mediabox XL uit kunt zetten.

Als je op de Home knop drukt en dan voor Start kiest, kom je in het opnamemenu van Mediabox XL.

De enige toets die niets doet is de Ch knop indrukken (omhoog omlaag werkt wel).

Groet, Dick
0 Likes
KeesTP
Student
Opties
Het werkt! Ik heb inderdaad een Mediabox XL. Wel jammer dat de Mediabox niet gelijk met de TV uitgaat. Iemand een idee hoe je dit zou kunnen oplossen? Dick, bedankt voor het antwoord. Groet, Kees
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @KeesTP, Kees,

Bedankt voor je terugkoppeling!

Mooi dat ‘t werkt. Geen dank natuurlijk!

Heb ff alleen geen antwoord over het gelijktijdig uitschakelen.

Hopelijk kan iemand anders je helpen..

Fijne avond!

Groet, Dick
0 Likes