Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe ringleiding aansluiten op tv of soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2022 04:44 PM)
970 Weergaven
Slagewaa
Apprentice
Opties

Hallo,

mijn vader is slechthorend en gebruikte een Sennheiser 840 s ringleiding die hij aansloot op de Ziggo mediabox. Hij heeft echter nu een next mini mediabox gekregen, en daar zit geen audio aansluiting meer op.

Hij heeft een Samsung QE49Q65RAL TV en een HW-N550/XN soundbar. Die soundbar heeft helemaal geen audio uit, en de tv alleen optisch.

iemand een idee hoe hij die ringleiding aan kan sluiten? Ik heb het geprobeerd via die optische uitgang met een digital to audio converter, maar dan heeft hij alleen geluid via de ringleiding, en dan kan mijn moeder de tv niet meer horen… zijn er nog andere mogelijkheden?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Slagewaa ,

Andere manieren zijn er eigenlijk niet. De enige optie die overblijft, is een bluetooth koptelefoon.
De tv heeft dit aan boord en heeft ook de mogelijkheid om naar de tv speakers en de koptelefoon te luisteren.
Combinatie koptelefoon en soundbar beluisteren is dan niet mogelijk.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Slagewaa ,

Andere manieren zijn er eigenlijk niet. De enige optie die overblijft, is een bluetooth koptelefoon.
De tv heeft dit aan boord en heeft ook de mogelijkheid om naar de tv speakers en de koptelefoon te luisteren.
Combinatie koptelefoon en soundbar beluisteren is dan niet mogelijk.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Slagewaa
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord. Ik ga nadenken hoe ik mijn vader verder kan helpen.