Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe montage ik HW-K950 atmos rear speakers op de muur?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2018 02:22 PM)
7165 Weergaven
gymguy
Apprentice
Opties

Hallo,

Hoe monteer ik HW-K950 atmos rear spearks op de muur? Ik kan niet de geschikt schreeuws vinden.

Kunnen jullie me helpen om juiste schreeuws of wall mount te kopen? Waar kan ik hun vinden?

Groeten

0 Likes
Spring naar oplossing
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

We hebben inderdaad geen stands of brackets hiervoor. Dan zou je toch moeten kijken naar alternatieve opties.

rsz-846676
0 Likes
Erwin023
Apprentice
Opties
Lekker dan. Waarom zitten de schroef gaten dan achter in de speakers.
Wel heel jammer dat er zo makkelijk over wordt gedaan.
Wel bedankt voor de reactie.
Pluisje
Apprentice
Opties

Is hier al een oplossing voor gevonden?
Ben ook al weken op zoek naar schroeven om mijn achterspeakers op te hangen voor mijn Samsung HW-Q90R alleen zijn de schroeven die worden gemeld in de handleiding (voor mij) niet te vinden. Daar staat ook 1/4 20 unc

Ben naar de bouwmarkt geweest en ze hebben me schroeven gegeven die er het dichtst in de buurt komen maar die zijn te lang en kan ze maar een klein stukje in de speaker draaien.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Pluisje, heb je al gekeken op de website van onze partner, Samsung Onderdelen? https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/hw-q90rxn.htm?popular=yes

Je kunt hen eventueel ook telefonisch contacteren, vaak hebben ze nog meer onderdelen dan dat er op de website staat en kunnen ze je helpen bij het vinden van de juiste schroeven.

rsz-846676
0 Likes
Michel131
Student
Opties

Is hier inmiddels duidelijk antwoord op?  Ook de mooie set binnen, maar zonder twee moertjes van een paar dubbeltjes.  Ook vloerstandaard gekocht waar drie verschillende moertjes bij zitten maar niet de juiste maat voor Samsung. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michel131,

Welke vloerstandaard heb je precies gekocht? 

Eerder heeft een moderator de volgende specificaties doorgegeven:

- Draagkracht: Meer dan 8,0 kg
- Afmeting gat: 1/4 - 20 schroefdraad

- Diameter M5.

rsz-846676
0 Likes
Pluisje
Apprentice
Opties

Hoi,
Omdat je vanuit Samsung geen normaal antwoord krijgt heb ik van Art&Craft de tip gekregen dat de Vogel 3200 hiervoor geschikt is. Dus heb uiteindelijk die maar aangeschaft en nu hangen ze prima. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top. Fijn dat het is gelukt 👍

rsz-846676
0 Likes
Pluisje
Apprentice
Opties

Nou, het zou beter zijn  als Samsung zelf iets meer support zou leveren. 
Of in ieder geval antwoord kan geven over hun eigen producten. 😕

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?

BruceH
Community Manager
Opties

Kan ik me in vinden, maar Samsung biedt zelf geen stands aan en wij kunnen van derde partijen niet garanderen dat deze compatibel zijn. Dit zijn dus niet onze 'eigen producten'.

rsz-846676