Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe montage ik HW-K950 atmos rear speakers op de muur?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-06-2018 02:22 PM)
7182 Weergaven
gymguy
Apprentice
Opties

Hallo,

Hoe monteer ik HW-K950 atmos rear spearks op de muur? Ik kan niet de geschikt schreeuws vinden.

Kunnen jullie me helpen om juiste schreeuws of wall mount te kopen? Waar kan ik hun vinden?

Groeten

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

We hebben inderdaad geen stands of brackets hiervoor. Dan zou je toch moeten kijken naar alternatieve opties.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Melimax
Apprentice
Opties

Antwoord is simpel, net de vogel 3200 opengedaan en er zitten 4 bouten bij die passen en de langere zijn goed, zelfs een rondel en die kan je gebruiken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
27 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @gymguy! De schroeven dienen aan het volgende te voldoen:

- Draagkracht: Meer dan 8,0 kg
- Afmeting gat: 1/4 - 20 schroefdraad

- Diameter M5.

Kan je daar wat mee? :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
gymguy
Apprentice
Opties

Hoi @JoeriS,

Ik heb al de specificaties. Ik ben op zoek naar de winkels waar ik deze maat schroef kan kopen.

Kun je me daarmee helpen? Ik heb al gevraagd bij Praxis, Gamma, Mediamarkt maar  helaas.

Groetjes

0 Likes
gymguy
Apprentice
Opties

Hoi @JoeriS,

Ik heb al de specificaties. Ik ben op zoek naar de winkels waar ik deze maat schroef kan kopen.
Kun je me daarmee helpen? Ik heb al gevraagd bij Praxis, Gamma, Mediamarkt maar helaas.

Of kun je me vertellen welke andere beugel/stand ik kan kopen dat past goed bij HW-K950 rear speakers te hangen.

Groetjes

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Oh? Ik wist niet beter dan dat het gewone gangbare schroeven zijn, je kunt altijd onderdelen nabestellen via www.samsungonderdelen.com

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Erwin023
Apprentice
Opties

Goedendag,

Ik heb dus hetzelfde probleem. Wel jammer dat je een setje koopt van ongeveer 1500€ dat het er niet eens bijgeleverd zit.

Heel eenvoudig boutje met een beugeltje voor op de muur zoals bij de bar zelf.

Zelf heb ik dus geen oplossing kunnen vinden, verzinnen. Zie het graag vanuit de kant van Samsung komen.

Gr. Erwin

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Erwin023,

Heb je de Bracket-wallmount er niet bij gekregen?

In de handleiding vanaf pagina 14 vind je een goede instructie om hem te bevestigen. 

rsz-846676
0 Likes
gymguy
Apprentice
Opties

De vraag is over "rear speakers" en niet over "bar". De begeleiding en schreuwen voor bar zijn meegeleverd maar niets voor de rear speakers. Ook de schreuwen zijn niet beschikbaar bij Praxis, Gamma, Hornbarch - noem maar op alle markten!

Erwin023
Apprentice
Opties

Goedendag,

Inderdaad de  rear speakers. Al gebeld met Samsung zelf en die hebben ook geen oplossing. Wel een beetje vreemd.

Ook zaten de beugels er wel bij maar geen schroeven voor de soundbar zelf..

BruceH
Community Manager
Opties

Duidelijk, ga er nog even achteraan!

rsz-846676
0 Likes