Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hapering beeld door soundbar?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2023 07:36 PM)
245 Weergaven
Grunnerboy1986
First Poster
Opties

Beste lezer.

Ik heb een samsung #NU8000 tv. Via de ARC poort mijn soundbar ( #Q950T) aangesloten met een 2.1 HDMI kabel. Ik heb mijn ZIGGO Next en Nvidia shield aangesloten aan de soundbar.  Nu loopt het geluid van beide apparaten goed, maar zit er regelmatig een hapering in het beeld van ca. een seconde. Ik heb een playstation 5 direct aan de tv aangesloten.  Daar loopt het beeld goed, maar valt het geluid  (vooral bij een harde bass, bijvoorbeeld het schieten met een sniper) weg via de Arc verbinding. Verstuur ik het geluid via de WiFi naar de soundbar, dan is er niets aan de han

Hebben jullie tips?

Ik hoor het graag. 

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Grunnerboy1986 ,

Ik heb nooit begrepen waarom mensen een TV-ontvanger op een soundbar aansluiten.
Een mediaspeler kan wel mits Shield > Soundbar + Soundbar (ARC) > TV (ARC).

signatureee
Groet, Dick

Grunnerboy1986
First Poster
Opties
Ik ben geen pro. Daarom ook de vraag om tips. Mijn shield is aangesloten op de soundbar de soundbar aan de tv via de ARC poorten op beide apparaten met een 2.1 hdmi kabel.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Grunnerboy1986 ,

Ik ben ook geen pro 😉. Ik sprak alleen m'n verbazing uit. No offence.
Probeer anders om de Next rechtstreeks op de tv aan te sluiten.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Grunnerboy1986 

Is het je nog gelukt met de tip van @Dick? Wij hebben ook de mogelijkheid voor Hulp-op-Afstand 😇 Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200