Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluidsinstellingen. HW-Q900A

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2022 07:33 PM)
3817 Weergaven
Gradje70
Apprentice
Opties

Hallo, kan iemand mij helpen met de juiste geluidsinstellingen bij 1  soundbar met 1 externe woofer. Ik heb sinds kort 1 Samsung soundbar HW-Q900A(2021), die word aangesloten op 1 Philips tv 55oled803 via HDMI ARC 2, ik begrijp dat het voor ieder net wat anders is. Bijv. Spraakfeedback, aan of uit, (AUI Off (standaard) of AUI On.  -Standard, Surround of Adaptive Sound.  - Welke geluidsregeling, 150Hz, 300Hz, 600Hz, 1.2 KHz, 2.5 KHz, 5 KHz of 10KHz selecteren, welke ingesteld tussen -6 en +6.  - Om het volume van elke luidspreker te regelen, center level, side level of front top level geluidsinstellingen stelt het volume in tussen -6 en +6.  - Syncroniseren tussen 0 en 300 miliseconden.  - Of de functie Virtual-luidspreker kan op on of off worden gezet. - Hoe als de subwoofer is aangesloten, kan dan de functie AUTO EQ gebruik maken.  - Zijn er updates voor de HW-Q900A, zo ja,  hoe kom ik daar aan. - En welke apps kan ik het beste gebruiken voor  op mijn smartphone.  Alvast Bedankt voor jullie reactie.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Gradje70
Apprentice
Opties
Goedendag Martijn,
Bedankt voor Uw reactie. Ik zal wat dingen uitproberen wat het mooiste geluid past, komt goed. U hebt mij goed geholpen.

Mvg, gradje70

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Gradje70, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Om de sound bar in te stellen en te bedienen met je mobielie telefoon kan je de SmartThings-app installeren op je telefoon. VIa deze app kan je de soundbar ook bijwerken met de laatste update.

Heb je de stappen uit de handleiding gevolgd voor Auto EQ? Wil je de handleiding raadplegen, ga dan naar: Samsung soundbar HW-Q900A/XN | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Gradje70
Apprentice
Opties

Goedemiddag Martijn, Bedankt voor Uw reactie,  handleiding een deel gevolgd, daar bij AUTU EQ op de soundbar, staat nu op +5. Ben intussen bezig geweest met allerlei instellingen met de subwoofer, een stukje verzet en opnieuw aangesloten, doet het. Nog wel niet hard genoeg

maar bij welke instelling van + en - dan wel.  De SmartThings-app doet het nu ook.

Welke is beter: Standaard, Surround of Adaptive sound.

Welke geluidsregeling: 150Hz, 300Hz, 600Hz, 1.2KHz, 2.5KHz, 5KHz of 10KHz seleteren, en welke dan -6 en +6 instellen.

En hoe dan het volume van elke luidspreker te regelen, Center level, Side level of Front top level, tussen -6 en +6.

Mvg, Gradje 70

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat kan ik zo niet voor je beoordelen, geluid en beeld worden afgestemd op je persoonlijke voorkeur. 

• Standaard > Zal geen geluid vervormen

• Surround > kan bij stereo signaal het geluid surround weergeven

• Adaptive > Analyseert wat voor geluiden er zijn en past het geluid aan

Heel veel plezier met jouw nieuwe soundbar!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Gradje70
Apprentice
Opties
Goedendag Martijn,
Bedankt voor Uw reactie. Ik zal wat dingen uitproberen wat het mooiste geluid past, komt goed. U hebt mij goed geholpen.

Mvg, gradje70