30-06-2024 01:51 PM - bewerkt 30-06-2024 01:52 PM
Goedemiddag,
Wij hebben in augustus de SAMSUNG QE65QN90B gekocht.
Afgelopen december heb ik Samsung HW-Q800C erbij gekocht voor een mooier geluid dankzij de q symphony.
Echter ervaren wij nu al een tijdje probleem met het geluid. In het begin heeft alles het gewoon gedaan, maar na een tijd begon het geluid ver weg te klinken, alsof bepaalde boxen in de tv of soundbar zich zelf uitschakelen. Zo klinkt het ook. We hebben het geluid op niveau 12 en staan en moeten het dan veel harder zetten om het goed te kunnen horen. Tevens hoor je de soundbar/tv dan opeens ook weer harder gaan soms en kunnen we het geluid weer zachter zetten naar 12.
Ik heb de tv en soundbar al meerdere keren terug gezet naar fabrieksinstellingen.
Ook al een andere HDMI gebruikt, maar telkens het zelfde probleem. Ook is het aangesloten via earc zoals het zou moeten.
Wie kans ons helpen of is het hier een gevalletje garantie?
Ik heb ook een filmpje gemaakt. Zal kijken of ik dit hier kan toevoegen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
4 weken geleden
Hoi @isonah ,
Het zou inderdaad ook aan de tv kunnen liggen. Dat is iets wat alleen een monteur kan bepalen.
De verkoper is in ieder geval wettelijk verplicht om een deugdelijk product te leveren.
Hopelijk wordt het naar tevredenheid opgelost.
Fijne avond!
op 30-06-2024 01:54 PM
Goedemiddag @isonah ,
Gezien alles wat je al hebt ondernomen, kun je er het beste remote naar laten kijken.
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag nog!
02-07-2024 08:08 AM - bewerkt 02-07-2024 06:51 PM
op 03-07-2024 10:12 AM
Nee, helaas nog niet. Zal zo is bellen.
op 04-07-2024 03:35 PM
Gisteren heeft er iemand meegekeken in de tv. Heeft deze gereset en ook de poorten, wat wij zelf niet kunnen. Hopelijk is het hiermee opgelost en daar gaan we de komende dagen achterkomen.
Gisterenavond in ieder geval geen problemen 💪
op 04-07-2024 03:38 PM
Hoi @isonah ,
Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het is opgelost!
Houd het voorlopig even in de gaten. Anders weer even melden.
Fijne dag nog!
4 weken geleden
Goedemorgen, helaas ervaren wij opnieuw dezelfde problemen. Het geluid is niet om aan te horen wat eruit de soundbar komt.
Het klinkt gewoon weer ver weg en zet je geluid keihard, sprint het geluid weer terug naar normaal. Maar afgelopen week met de voetbal ook, het geluid sprong continu van goed naar blikkerig/ver weg en weer terug. Ik ga maar weer een hulp op afstand aanvragen.
zet je het geluid op de tv zelf, is er niks aan de hand. Wel toevallig dat ik veel meer lees op het forum.
4 weken geleden
Goedemidag @isonah ,
Vervelend allemaal! Je hebt inmiddels genoeg ondernomen om het probleem op te lossen.
Eerder schreef je: " of is het hier een gevalletje garantie?" Ik ben ben er ook bang voor.
Je moet dit melden bij de verkoper, want daar loopt je garantie.
Houd je ons op de hoogte?
4 weken geleden
Ja, ik ga morgen maar even bellen hierover met de winkel. Maar zou het probleem ook in de tv kunnen zitten? Het geluid van de tv is verder wel goed als ik hem enkel op tv zet qua geluid, dat is direct een stuk harder en duidelijk.
4 weken geleden
Hoi @isonah ,
Het zou inderdaad ook aan de tv kunnen liggen. Dat is iets wat alleen een monteur kan bepalen.
De verkoper is in ieder geval wettelijk verplicht om een deugdelijk product te leveren.
Hopelijk wordt het naar tevredenheid opgelost.
Fijne avond!