Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid filmpjes doet het niet na verzenden

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2022 08:40 AM)
21621 Weergaven
Merel4
Apprentice
Opties

Hoi, sinds kort heb ik een Samsung galaxy s21 en sindsdien gebeurt het dat wanneer ik filmpjes deel, via whatsapp, maar ook door het laten scannen van een qrcode de filmpjes soms zonder geluid worden verstuurd. Het gebeurt niet consequent, maar als hij het eenmaal zonder heeft verstuurd krijg ik het ook niet meer voor elkaar om hetzelfde filmpje met geluid te versturen 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
E64
Journeyman
Opties

Wij hebben het gevonden, denken we.
Eerst checken of bij Whatsapp bij de instellingen wel bij opslag en data afbeeldingen, video en audio is opengezet.
Ik ben niet technisch, maar zal proberen het goed te beschrijven:
Je hebt een filmpje, openen en kies onderin het icoon voor bewerken, kies dan bij de puntjes 
rechts onderin Film maken,  klik dan onderin op pijltje terug, dan ben je weer bij het filmpje wat je wil gaan bewerken, en voila daar is het muzieksleuteltje terug!
kies de muzieksleutel, kies je muziek en achtergrondmuziek, luister of het naar je zin is, kies opslaan en je kan daarna ook delen kiezen via Whatapp. Video wordt dan opgeslagen in Video Editor. 
Het lijkt erop dat bij een update het muzieksleuteltje dat altijd bij bewerken tevoorschijn kwam is weggehaald, daarom kozen we steeds het luidsprekertje, linksonder en dat werkt inderdaad niet als je gaat delen.

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, maar bij mij werkt het nu in elk geval weer!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

70 Antwoorden
LV76
Explorer
Opties

Hi

Als ik een video via whatsapp verstuur is plots het geluid uit de video verdwenen voor de ontvanger. Terwijl het geluid er wel is als ik m vanuit mn galerij afspeel 

Tel heb ik opnieuw opgestart, laatste update gegegeven... niks werkt.

Iemand tips?

0 Likes
MariekeVL24
Student
Opties

Goedemorgen,

Ik ondervind een probleem als ik een video uit mijn galerij wil versturen via whatsapp. Het geluid komt dan namelijk niet over (terwijl het speakertje in het scherm voordat je daadwerkelijk verzendt, wél op 'geluid aan' staat). 

De video doet het in de galerij ook gewoon prima met geluid. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Ik heb dit ook! Volgens mij is het als je iets vanuit de galerij verstuurd en je hebt het filmpje bijvoorbeeld korter gemaakt of op een andere manier bewerkt, dan valt het geluid weg. Maar als je hem via WhatsApp zelf verstuurd als filmpje, dan moet het goed gaan als het goed is!
0 Likes
Dina18
Pioneer
Opties
Ik heb dit ook! Volgens mij is het als je iets vanuit de galerij verstuurd en je hebt het filmpje bijvoorbeeld korter gemaakt of op een andere manier bewerkt, dan valt het geluid weg. Maar als je hem via WhatsApp zelf verstuurd als filmpje, dan moet het goed gaan als het goed is!
0 Likes
LV76
Explorer
Opties

Aaaah ik ga dat proberen. Dankje! Maar blijft vreemd he, hoort eigenlijk niet te gebeuren

MariekeVL24
Student
Opties

Bedankt voor je reactie. De crux zit hem inderdaad in het bewerken/ inkorten van het filmpje, vermoed ik! Vreemd hoor! Ook via het sturen vanuit Whatsapp lukt dat helaas niet met geluid, maar nu weet ik in ieder geval waar het van komt. Ik zal er nog een melding van maken bij WhatsApp. Nogmaals dank!

MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Ervaar je dit ook als je het filmpje via een andere bericht dienst verstuurd, bijvoorbeeld Messenger? Werkt het hier wel naar behoren dan zal dit via een update voor de app opgelost dienen te worden, hiervoor kun je contact opnemen met WhatsApp zelf.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LV76
Explorer
Opties

Hi Martijn,

En welke optie moet ik dan kiezen bij de  Foutrapporten?

Ik gebruik geen messenger oid dus daar kan ik het niet testen.

De video versturen vanuit whatsapp werkt wel met video, dankzij de tip van dina. Maar een verkort filmpje werkt ook niet. Ik zal ook melding maken bij whatsapp.

Groet

0 Likes
Stebo
Student
Opties
Hoi allemaal!

Ik kan sinds gister geen video's met geluid versturen via whatsapp met mijn S21FE. De S20 van mijn vrouw had onlangs hetzelfde. Als ik de video via "Dichtbij Delen" deel dan werkt het wel. Het zit niet in de luidspreker knop bovenin, deze staat gewoon aan.