Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid van tv via dolby hts h5500

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2018 10:19 PM)
479 Weergaven
ArjanvanderV
First Poster
Opties

Deze week de stroom eraf gehad en sindsdien weer problemen met het geluid van mn dolbyset wanneer ik het tv geluid via de set laat lopen. Druk gewoon op het witte knopje TVsound. Eerst gaat het goed maar na een sec. of 10 is het stil... ik heb dit ook eerder gehad en toen het op de 1 of andere manier na heel veel gedoe opgelost. Maar helaas weet ik niet meer hoe... aangesloten via HDMI zoals het altijd heeft gezeten. Natuurlijk nu ook van alles geprobeerd maar niks....wie heeft DE oplossing!?

0 Likes
3 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Arjan, ik ga m'n uiterste best doen om je TV geluid weer via je Home Cinema Set te laten spelen. Wat ik me als eerste afvroeg, is of de TV beschikt over een HDMI ARC poort, en of je ARC al aan had staan op de HTS-H5500. Dit vind je hier: Menu > Audio > Audio Return Channel. Hier kan je eventueel meer over lezen op blz. 18 van de handleiding: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201406/20140603152255284/02673E-01_H5500_00W_30_50_50W-...

Of je daar ook wilt kijken naar de opties van "Digital Output," staan die goed ten opzichte van je TV? Ik hoor graag van je :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
ArjanvanderV
First Poster
Opties
Hoi Joeri!

Bedankt voor je antwoord. Hij is aangesloten via de arc poort. De instellingen staan volgensmij goed ben aan het prutsen geweest natuurlijk maar zie de 2 foto's van de instelling van tv en de dolbyset. Gister ging het een tijd goed en dan gaat het geluid 2 sec aan en 2 sec uit.... heel apart maar niet goed. En wat zo mooi is aan dit systeem dat je de tv aanzet de set ook aan gaat en je gewoon 1 afstandsbediening kunt gebruiken.

Graag hoor ik weer van je!20181220_150418.jpg

20181220_150346.jpg

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goed om te weten dat het niet aan het type poort zal liggen :winking-face: maar dan moeten we inderdaad verder kijken. Zou ik als eerste mogen weten welk model TV dat is en welke software versie je hier ziet staan? Menu > Ondersteuning > Over deze TV/Contact opnemen met Samsung. 

Nog 1 dingetje wat je kunt checken.. staat Anynet aan? Dit kan je hier vinden: Menu > Systeem > Expertinstellingen > Anynet+ (HDMI-CEC) Het samen aan/uit gaan van via HDMI aangesloten apparaten zijn namelijk afhankelijk van Anynet/HDMI CEC.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes