Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem soundbar geluiddrops in geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2024 01:45 PM)
341 Weergaven
WiesDV
First Poster
Opties

Hallo

Ik heb een probleem met mijn nieuwe soundbar (SAMSUNG #HW-Q600C/XN). Deze is op de televisie (Philips 43PFS5503) aangesloten via de ARC poort. Wanneer ik Netflix of Disney plus series of films kijk (via chromecast in HDMI In-poort van soundbar) valt het geluid continu weg in kleine drops (van een seconde) die het jammer genoeg onmogelijk maken op deze manier naar de series of films te kijken. 

Het probleem stelt zich bij Netflix niet wanneer ik stereogeluid selecteer, maar wel wanneer de klank in 5.1 dolby geluid staat. Netflix schakelt bij elke titel of zelfs bij automatisch afspelen van volgende aflevering automatisch opnieuw over naar 5.1 waardoor ik het altijd opnieuw moet aanpassen.

Bij Disney + schakelt de streamingdienst altijd automatisch naar 5.1 over en heb ik de keuze niet om op stereo te zetten. Op dit moment kan ik dus geen Disney+ streamen met de soundbar. 

Ik lees op het forum enkele problemen die heel sterk lijken op mijn probleem (drops bij soundbar van Q600C reeks), maar de oplossing - en of die er is - is mij nog niet duidelijk. Graag hulp dus! 

groeten

Wies

 

 

 

 

 

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @WiesDV,


Bedankt voor jouw bericht. Is jouw soundbar ook helemaal up-to-date? Zie onderstaande link.

 

https://bit.ly/3GPcxRX

 

Met groet,

Ajay

 

 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200