Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Freestyle beamer in reparatie bij CE-repair

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2023 09:44 AM)
403 Weergaven
MatanAmidor
First Poster
Opties

Ik heb een Freestyle Beamer gekocht bij een T-Mobile winkel in Amsterdam. Ik was enthousiast over dit product, maar ontdekte na twee weken dat de automatische keystone-correctie niet goed functioneert; het maakt mijn scherm zelfs krom.

Ik heb mijn Samsung-garantie geactiveerd, en ze vertelden me dat hun reparatiepartner het product zou ophalen. Dit is drie keer gebeurd, waarna het product als onherstelbaar werd beschouwd. Nu wordt het interessant: Samsung beweert dat ze T-Mobile hebben terugbetaald en dat ik mijn geld bij T-Mobile moet ophalen. Echter, elke Samsung-vertegenwoordiger weigert mij een schriftelijk bewijs te geven dat ze daadwerkelijk hebben betaald aan T-Mobile.

T-Mobile zegt op hun beurt dat ze geen restitutie kunnen geven zonder het product. Volgens de Nederlandse wet moet ik met mijn product naar de winkel gaan, en dan zullen zij het opnemen met Samsung. Dit klinkt redelijk, maar Samsung heeft me nooit verteld dat ik gewoon terug naar de winkel moest gaan.

Nu zit ik in een lastige situatie: Samsung heeft mijn product, T-Mobile beweert het geld niet te hebben ontvangen, en ik zit zonder product en geld.

Dit is een nieuwe poging om hulp te krijgen. Misschien kan de kracht van deze gemeenschap helpen. Wellicht leest iemand van Samsung dit en denkt na over hoe frustrerend deze situatie is. Of misschien kan iemand uit de gemeenschap mij adviseren over de volgende stappen om te voorkomen dat deze bedrijven er met mijn geld vandoor gaan.

Alvast bedankt aan iedereen die bereid is te helpen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MatanAmidor, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet leuk wanneer jouw Freestyle het niet meer goed doet. Omdat deze in het servicecentrum onherstelbaar is verklaard, wordt deze gecrediteerd naar jouw verkoper. Je kan met het GRMS nummer naar je verkoper toe om te kijken naar een alternatieve oplossing. Weten zij niet om te gaan met een GMRS nummer dan kunnen zij ook mijn collega's van de dealerlijn contacten voor ondersteuning hierbij.

Hopelijk kom je met hen tot een mooie en goede oplossing! 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een reparatie nummer? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MatanAmidor
First Poster
Opties

Hey,

Ik heb een ordernummer van CE-reparatie mijdrecht, een externe referentie, en een GRMS-code. Zou een van deze kunnen helpen?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

stuur alles maar

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MatanAmidor
First Poster
Opties

CE repair mijdrecht order number: 2649878
external reference: 4269017718
GRMS - 0000497623

is there anything you can do?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MatanAmidor, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet leuk wanneer jouw Freestyle het niet meer goed doet. Omdat deze in het servicecentrum onherstelbaar is verklaard, wordt deze gecrediteerd naar jouw verkoper. Je kan met het GRMS nummer naar je verkoper toe om te kijken naar een alternatieve oplossing. Weten zij niet om te gaan met een GMRS nummer dan kunnen zij ook mijn collega's van de dealerlijn contacten voor ondersteuning hierbij.

Hopelijk kom je met hen tot een mooie en goede oplossing! 

Groeten,

Martijn

0 Likes
MatanAmidor
First Poster
Opties

Bedankt voor uw reactie, Martijn.

Ik snap hoe Samsung te werk gaat, maar T-Mobile weigert mijn verzoek voor een terugbetaling. Ze stellen duidelijk dat het product eerst geretourneerd moet worden.

Waar ik tegenaan loop, is dat Samsung geen concrete bewijsstukken wil verstrekken, zoals transactiedetails. Dit zou aantonen dat het geld daadwerkelijk naar T-Mobile is overgemaakt. Zonder deze informatie blijf ik vastzitten in een "woord tegen woord" situatie met T-Mobile.

Is Samsung bereid om dit soort bewijs te leveren? Dan kan ik eventueel stappen ondernemen zoals het inschakelen van KIFID of zelfs aangifte doen bij de politie.

Denkt u dat iemand binnen deze community mij verder kan helpen?

Ik wil hier graag aan toevoegen dat T-Mobile mij niet toestaat om met iemand boven het niveau van een store manager te spreken. Hun telefonische klantenservice is niet gekwalificeerd om deze kwestie te behandelen en hun financiële afdeling beweert dat er geen overschrijving is gekoppeld aan dit GRMS-nummer.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij zullen dit soort informatie niet aan jou kunnen en mogen verstrekken. Wel kan jouw verkoper contact met ons opnemen om dit verder in orde te maken, zij hebben hiervoor ook een aparte lijn waar zij terecht kunnen, dit is onze Dealer Support Lijn. 

Groeten,

Martijn

0 Likes