vor einem Monat - zuletzt bearbeitet am vor einem Monat von Ajay-A
Geachte medewerker van Samsung,
Van uw collega bij de telefonische klantenservice begreep ik dat ik hier een formele klacht in kan dienen. Mijn klacht betreft de afhandeling van mijn reparatieverzoek van onze beamer The Premiere (SP-LSP7TFAXXN, serienr: XXXXX) Wij hebben een offerte gekregen van een reparateur en de reparatie is exact hetzelfde als reeds in mei vorig jaar is uitgevoerd voor € 1.154,36 ex BTW! Het gaat om het vervangen van de motor en de voeding van het apparaat. Eigenlijk betekent dit dat het apparaat weer zo goed als nieuw had moeten zijn. Maar niet is minder waar dus. Wij moeten nu 8 maanden later deze twee onderdelen opnieuw laten vervangen. Onze klacht is dat het niet terecht is dat op nieuwe onderdelen slechts 3 maanden garantie wordt gegeven. Deze onderdelen zijn vorig jaar niet gerepareerd, maar vervangen! Als koper van deze onderdelen mogen wij toch verwachten dat deze deugdelijk zijn en niet binnen een jaar weer vervangen moeten worden? Bij deze verzoek ik Samsung alsnog ons garantie te verlenen voor deze, heel kostbare, onderdelen.
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Koen Everts
vor einem Monat
Hallo Koen,
Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag hier verder mee. Ik heb voor jou een ticket aangemaakt voor onze interne afdeling. Ze gaan de mogelijkheden verder voor je onderzoeken en nemen binnen een aantal werkdagen contact met je op. Wanneer je na een tijd nog steeds niks hoort kan je gerust weer mij een bericht sturen.
Met groet,
Ajay