Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Connectieproblemen Hw-q950t

(Onderwerp aangemaakt op: 10-10-2020 03:37 PM)
9310 Weergaven
Techvriend
Journeyman
Opties

Als ik mijn HW-q950t uitzet dan springen de achterspeakers en de subwoofer na een minuut aan en beginnen te blauw knipperen. Dit is nadat de soundbar is uitgezet met de afstandsbediening. Na enige tijd gaan ze dan toch uit: lampje rood. Als ik de bar weer aanzet gaan de achterspeakers en subwoofer ook weer aan, maar er komt dan geen geluid meer uit. Dit kan worden herstelt door eerst de soundbar uit te zetten en dan de subwoofer en achterspeakers ook en dan weer in die volgorde aan te zetten. Dan doet alles het weer, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Heeft iemand dit meegemaakt, is er een oplossing voor of moet een software update uitkomst bieden?

0 Likes
Spring naar oplossing
62 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Niek1986, goedemorgen.

Is jouw soundbar met een Wi-Fi netwerk verbonden? Ervaar je dit ook als je de soundbar verbindt met het 5.0 gHz netwerk. 

Zowel Bluetooth als het 2.4 Wi-Fi netwerk werken op dezelfde frequentie en kunnen verbindingsissues creeren.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Niek1986
First Poster
Opties

hoi Martijn,

nee hij is nog niet eens aangesloten op wifi omdat ik de woofer kan connecten.

Hij blijft snel blauw knipperen wat ik ook doe

groet Niek

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Zowel Bluetooth als het 2.4 Wi-Fi netwerk werken op dezelfde frequentie en kunnen verbindingsissues creeren. Ervaar je dit ook als de router uitzet?

Je geeft aan al het één en ander te hebben geprobeerd, helaas niet met het gewenste resultaat. De volgende stap zal dan ook een reparatie worden, het is dan wel verstandig om zowel de soundbar als subwoofer in te sturen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes