op 10-10-2020 03:37 PM
Als ik mijn HW-q950t uitzet dan springen de achterspeakers en de subwoofer na een minuut aan en beginnen te blauw knipperen. Dit is nadat de soundbar is uitgezet met de afstandsbediening. Na enige tijd gaan ze dan toch uit: lampje rood. Als ik de bar weer aanzet gaan de achterspeakers en subwoofer ook weer aan, maar er komt dan geen geluid meer uit. Dit kan worden herstelt door eerst de soundbar uit te zetten en dan de subwoofer en achterspeakers ook en dan weer in die volgorde aan te zetten. Dan doet alles het weer, maar dat kan niet de bedoeling zijn. Heeft iemand dit meegemaakt, is er een oplossing voor of moet een software update uitkomst bieden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-05-2021 01:27 PM
op 11-05-2021 08:31 AM
Hi @MoFaisel,
Lastig om te zeggen waar het vandaan komt. Kun je het geluid eens vastleggen op video en deze hier delen?
Controleer ook via de Smart Things app of de soundbar up-to-date is 👍
op 20-06-2021 02:35 PM
gmiddag,
bij mij blijf hij knipperen, wat ik ook doe. stekker is een paar keer uit geweest.
heb alles geprobeerd maar lukt mij niet helaas.
wie weet een oplossing, heb alle instellingen geprobeerd met tv, externe apparaten,hdmi.
hartelijke groet, frits
op 22-06-2021 03:04 PM
Welkom op de Community.
Welke soundbar en welke TV heb je precies? Welk lampje blijft er knipperen en zijn zowel de soundbar als de TV up-to-date?
Ik neem aan dat je de soundbar via de ARC poort op de ARC poort van de TV hebt aangesloten via en HDMI-kabel?
Ik hoor het graag 👍
op 23-06-2021 10:41 AM
Hallo Bruce,
ik heb een nieuwe soundbar set ontvangen en die werkt zonder connectie problemen en blijft gewoon verbonden, echter eens in de paar dagen is de subwoofer of 1 van de speakers soms volledig uit, dit houdt in dat het blauwe lampje en rode lampje allebei niet branden, als je de stekker er dan 10 seconden uithaalt en weer in doet springt hij weer aan.
is hier iets aan te doe , dit moet een softwareprobeem zijn
groet Niek
op 23-06-2021 12:17 PM
Hi @Niek1986,
Om welke set gaat het precies? En is 'ie up-to-date? Als je de softwareversie doorgeeft, dan kijk ik even met je mee 👍
op 27-07-2021 07:56 PM
Het verbaast mij dat dit probleem er nog steeds is op dit nieuwere type soundbar. Ik heb in 2019 de HW-n950 gekocht en ook ik liep al vrij snel tegen dit welbekende euvel aan. Het internet staat er vol van mbt dit probleem. Ik heb al heel wat 'oplossingen' voorbij zien komen maar geen enkel heeft bij mij geholpen. En geloof me, ik heb ze bijna allemaal geprobeerd.
Van kabels vervangen tot de hardware fysiek verplaatsen en alles daartussen in. Helaas heeft dit allemaal niet mogen baten. Uiteindelijk heb ik het maar zo gelaten.
Er is maar 1 echte maar helaas maar tijdelijke oplossing en dat is om de stroom van de subwoofer eraf te halen. Na een kleine 10 sec. de stroom er weer op en hij (plus de rear speakers) doen het weer.
Ik zag vandaag de laatste versie (Q950A) en was me aan het bedenken om deze maar aan te schaffen. Maar omdat die toch ook alweer ergens rond de 1400 euro is, bedacht ik me om een model daarvoor aan te schaffen (Q950T). Scheelt toch alweer een paar honderd euro.
Maar nu ik dit hier lees, is het probleem eigenlijk hetzelfde gebleven....
Teleurstellend dat ze dit bij Samsung nog steeds niet opgelost hebben. Voor mij een reden om het maar bij de N950 te houden en zo af en toe maar de stroom van de subwoofer eraf te halen.
Geluid is trouwens dan wel top....
op 08-11-2021 05:45 PM
op 10-11-2021 08:49 AM
Hallo Bruce, sinds kort is mijn subwoofer van de q950t soundbar heel snel blauw aan het knipperen en wil hij niet meer verbinden, alle verbindingsopties geprobeerd volgens de boekjes en de soundbar is up to date en heb hem eens gereset. Is dit vaker een probleem en zo ja is het op te lossen?
10-11-2021 11:24 AM - bewerkt 10-11-2021 03:38 PM
Hi @Koetje1969, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je de soundbar ook aangesloten op een ander stopcontact?
Wanneer de soundbar helemaal niet meer aangaat zal een reparatie de volgende stap worden, kijk hier voor meer informatie
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn