op 11-10-2020 11:40 AM
Op de Nederlandse website van Samsung staat onderstaande cashback actie. €200 cashback bij aankoop van Samsung HW-Q950T. Op de website staan ook alle deelnemende winkels vermeld. Zie deze link:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=WTXFW4WYYBDJ3
Art & Craft is een Belgische webshop maar heeft ook een NL website. Op de NL website staat dat de bovenstaande cashback van €200,- van toepassing is.
Echter staat artencraft.nl niet vermeld op samsung.nl als deelnemende webshop.
Op de Belgische website van Samsung staat Art en Craft wel vermeld als deelnemende webshop:
https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=X764GY5EAZZ7W
Nu is mijn vraag, als ik de Samsung HW-Q950T koop via de Nederlandse Art en Craft website welke niet vermeld staat onder deelnemende webshops op Samsung.nl, kom ik dan wel in aanmerking voor de cashback omdat Art en Craft Belgisch is en zij wel vermeld staan op Samsung.be als deelnemende webshops?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-10-2020 05:11 PM
Hi @Soundbarvraag,
Dat is niet mogelijk. Als de winkel niet din de lijst van deelnemende verkooppunten staat, kom je niet in aanmerking.
Als je hem in Nederland koopt, kun je alleen deelnemen aan Nederlandse promoties en vice versa.
Als je in aanmerking wilt komen voor de promotie, kun je het beste de soundbar bestellen bij een van de deelnemende verkooppunten 👍
op 12-10-2020 05:11 PM
Hi @Soundbarvraag,
Dat is niet mogelijk. Als de winkel niet din de lijst van deelnemende verkooppunten staat, kom je niet in aanmerking.
Als je hem in Nederland koopt, kun je alleen deelnemen aan Nederlandse promoties en vice versa.
Als je in aanmerking wilt komen voor de promotie, kun je het beste de soundbar bestellen bij een van de deelnemende verkooppunten 👍
op 07-11-2020 09:28 AM
Navraag:
Apollo.nl staat ook niet op de lijst. Apollo (winkel) staat wel op de lijst. Kan ik dan ook niet genieten van de cashback, als ik bestel via de webshop? Op hun site geven ze overigens aan van wel en dit betreft een en dezelfde winkel.
Daarnaast als dit wel het geval is. Zou ik dan niet alsnog van de cashback kunnen genieten via artencraft.nl?
Artencraft.nl, artencraft.be en Art en Craft (winkel), betreffen volgens mij dezelfde winkel. Waarbij de .be en de winkel wel op de lijst staan.
Maw als één van de fysieke winkels (op de BE dan wel NL lijst) één of meerdere webshops gebruikt, kan ik dan, om te genieten van de korting, ook bestellen via diens webshop?
op 09-11-2020 12:13 PM
Goedemiddag, @SDPB
Als de winkel niet in de lijst van deelnemende verkooppunten staat, kom je niet in aanmerking. Als je hem in Nederland koopt, kun je alleen deelnemen aan Nederlandse promoties en vice versa.
Groeten,
Martijn