01-11-2023 03:04 PM - bewerkt 01-11-2023 06:00 PM
Help!
Ik heb al een aantal maanden problemen met mijn #soundbar HW-Q950T
De verbinding wordt steeds onderbroken of hapert tussen de soundbar, sub woofer en rear speakers.
De sub woofer staat naast de soundbar en de rear speaker +- 3 meter er van af.
Merk TV, Samsung Q90 series (55)
Het volgende al geprobeerd, (ook na @andere ervaringen in deze community)
stekker tv als soundbar langer dan een uur er uit gehaald.
Soundbar geheel gereset + - (10 sec ingedrukt houden)
TV gereset naar fabriek instellingen gebracht.
Soundbar Firmware update gedaan via SmartThins maar geeft aan dat er geen update beschikbaar is.
HDMI eArc kabel vervangen naar 2.1
Wi-Fi kanaal 2,4Mhz uitgeschakeld. Wi-Fi in zijn geheel uitgeschakeld.
Via Samsung CE repair service is de mainboard assy vervangen omdat we eerst dachten dat deze defect was omdat bij beweging van de soundbar de verbinding tijdelijk wordt hersteld.
Het laatste is nog steeds van toepassing, bij beweging van de soundbar wordt de verbinding (tijdelijk)hersteld of hapert.
Ik ben nu einde raad en weet nu even niet meer wat ik nog meer kan doen.
Met vriendelijk groet,
Michel
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-11-2023 11:41 AM
@Members_1d7ylRK
Hi Michel, goedemorgen.
Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 02-11-2023 11:41 AM
@Members_1d7ylRK
Hi Michel, goedemorgen.
Zo te lezen heb je zelf al een hoop geprobeerd 👍Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Groeten,
Martijn
op 02-11-2023 02:52 PM
Hoi Martijn,
Bedankt voor u bericht.
Ik ga gelijk als ik thuis ben contact opnemen u collega voor hulp op afstand.
Van zijn de tijden dat de collega's berijkbaar zijn om te helpen?
op 02-11-2023 02:53 PM