op 06-03-2023 12:13 PM
Hallo, ik heb eind december 2022 online een Keyboard/bookcover gekocht in de Samsung shop. Helaas is 1 toetsje al heel snel losgekomen. Wij kunnen het zelf niet terugplaatsen. Ik wil dit laten repareren (valt neem ik aan nog gewoon onder garantie), maar het is onmogelijk om een afspraak voor ophalen te maken omdat het product waar het om gaat er niet bijstaat🤔. Uiteindelijk via 'SAM' contact gehad met een medewerker (duurde een paar dagen.... ), maar enige advies was aanmelden voor reparatie en dan maar hopen dat het product erbij staat |(niet dus). Aangeboden alternatief is om het product dan maar zelf naar een reparatiecentrum te brengen (dichtsbijzijnde vanuit omgeving Den Haag zijn Utrecht of Rotterdam). Moet toch niet gekker worden. Ik wil het best zelf opsturen, dus: weet iemand een adres of tel.nr. zodat ik daarheen kan bellen om e.e.a. kort te sluiten en het product kan opsturen? Hoor graag van iemand. Truke Neuman
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-04-2023 01:22 PM
Hi @Members_MUDq3BL, goedemiddag.
Ik heb van mijn collega's begrepen dat er gisteren een e-mail naar je is verstuurd, heb je deze ook gezien?
Groeten,
Martijn
op 07-03-2023 02:25 PM
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat schiet inderdaad niet echt op. Zou je hier een foto van kunnen maken en deze hier delen? En wat is het ordernummer van de bestelling? Dan zoek ik je gegevens erbij 😇
Groeten,
Martijn
op 22-03-2023 04:48 PM
Hi Martijn, ik had je bericht niet eerder gezien, maar via 'SAM' nu dan toch. Ik kan het ordernummer niet vinden, maar het factuurnummer is NL221231-47535828.
Hieronder zie je een foto van de 'missing part' (rechtsonder). Ik wil dit laten repareren, maar weet niet hoe ik het keyboard bij de reparatie afdeling krijg. Ik moet hiervoor een afspraak maken, maar het apparaat staat (of stond iig) niet op de lijst, dus wat nu?? Ik hoor graag.
Groet, Truke
op 23-03-2023 01:23 PM
Ik heb je gegevens erbij gepakt en mijn collega's gevraagd wat de mogelijkheden hierin zijn. Zodra ik hier meer over weet stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 23-03-2023 05:23 PM
Tnx Martijn!!
op 28-03-2023 03:35 PM
HI Martijn, weet je al wat meer??
op 29-03-2023 01:13 PM
Ik ben nog in afwachting van een terugkoppeling, wel kan ik zien dat mijn collega's hiermee bezig zijn. Zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 05-04-2023 01:22 PM
Ik heb van mijn collega's begrepen dat er gisteren een e-mail naar je is verstuurd, heb je deze ook gezien?
Groeten,
Martijn